Przyjmowanie i załatwianie spraw odbywa się zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjną oraz na podstawie obowiązującej instrukcji kancelaryjnej dla organów powiatu i regulaminu organizacyjnego PUP.
Skargi i wnioski są przyjmowane i rozpatrywane zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (KPA) (tekst jednolity z 2000r. Dz. U. Nr 98, poz.1071 ze zmianami) i rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46).
Interesanci przyjmowani są od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania tj. 7.30 do 15.30 z wyjątkiem obsługi bezrobotnych w Dziale Ewidencji, Świadczeń i Informacji, która odbywa się w godz. 8.00 do 13.00 . Strony w sprawie skarg i wniosków przyjmuje Kierownik i Zastępca w każdy wtorek w godz.10.00 do 13.00.
Załatwianie spraw w PUP Lubaczów
- pośrednictwo pracy
- organizowanie staży
- prace interwencyjne
- roboty publiczne
- aktywizacja zawodowa absolwentów
- pożyczki dla bezrobotnych
- szkolenie bezrobotnych
- zatrudnianie osób niepełnosprawnych
- pożyczki dla niepełnosprawnych
- rejestracja bezrobotnych
- udostępnianie danych
- wydawanie zaświadczeń
- zasiłek pielęgnacyjny
- zasiłek rodzinny
- refundacja wynagrodzeń młodocianych
- refundacja składek krus rolników
- wniesienie skargi lub wniosku
Metryka
- opublikował: Krzysztof Kopaczekdata publikacji: 2020-11-26 12:45