Biuletyn Informacji Publicznej
Powiatu Lubaczowskiego

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Link do platformy EPUAP

Przejdź do: powiatlubaczowski.pl

Treść strony

Wymagane dokumenty:

1. wniosek o dokonanie zamiany lub darowizny nieruchomości stanowiącej przedmiot własności Skarbu Państwa/ Powiatu Lubaczowskiego,
2. Załączniki:
- upoważnienie udzielone pełnomocnikowi działającemu w imieniu strony.

Nie podlega opłacie skarbowej

Sposób załatwienia sprawy - akt notarialny, podstawą do zawarcia umowy zamiany, darowizny jest protokół z rokowań.

Termin załatwienia sprawy: zgodnie z KPC – sprawa rozstrzygana jest w trybie cywilno-prawnym.

Informacje merytoryczne: Referat, Geodezji, pokój nr 41, II piętro, tel. 016 632 87 41

Dokumenty do pobrania:
wniosek dokonanie zmiany nieruchomości
wniosek o dokonanie darowizny

Metryka

  • opublikował: Konrad Jedynowicz
    data publikacji: 2021-06-18 11:09
  • zmodyfikował: Konrad Jedynowicz
    ostatnia modyfikacja: 2021-06-18 11:11

drukuj całą stronę

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 1140
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2021-06-18 11:11:44