Wymagane dokumenty:
1. wniosek o dokonanie zamiany lub darowizny nieruchomości stanowiącej przedmiot własności Skarbu Państwa/ Powiatu Lubaczowskiego,
2. Załączniki:
- upoważnienie udzielone pełnomocnikowi działającemu w imieniu strony.
Nie podlega opłacie skarbowej
Sposób załatwienia sprawy - akt notarialny, podstawą do zawarcia umowy zamiany, darowizny jest protokół z rokowań.
Termin załatwienia sprawy: zgodnie z KPC – sprawa rozstrzygana jest w trybie cywilno-prawnym.
Informacje merytoryczne: Referat, Geodezji, pokój nr 41, II piętro, tel. 016 632 87 41
Dokumenty do pobrania:
wniosek dokonanie zmiany nieruchomości
wniosek o dokonanie darowizny
Metryka
- opublikował: Konrad Jedynowiczdata publikacji: 2021-06-18 11:09
- zmodyfikował: Konrad Jedynowiczostatnia modyfikacja: 2021-06-18 11:11