BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Powiatu Lubaczowskiego

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Powiatu Lubaczowskiego

  • X. Starostwo Powiatowe »
  • 4. Kompetencje wydziałów i samodzielnych stanowisk pracy »
  • 7) Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami - GN »
  • b) Sposób załatwiania spraw: »
  • Z zakresu gospodarki nieruchomościami Powiatu i Skarbu Państwa, geodezji, scalania i wymiany gruntów »
  • Zamiana lub darowizna nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa/Powiatu Lubaczowskiego »

Wymagane dokumenty:

1. wniosek o dokonanie zamiany lub darowizny nieruchomości stanowiącej przedmiot własności Skarbu Państwa/ Powiatu Lubaczowskiego,
2. Załączniki:
- upoważnienie udzielone pełnomocnikowi działającemu w imieniu strony.

Nie podlega opłacie skarbowej

Sposób załatwienia sprawy - akt notarialny, podstawą do zawarcia umowy zamiany, darowizny jest protokół z rokowań.

Termin załatwienia sprawy: zgodnie z KPC – sprawa rozstrzygana jest w trybie cywilno-prawnym.

Informacje merytoryczne: Referat, Geodezji, pokój nr 41, II piętro, tel. 016 632 87 41

Dokumenty do pobrania:
wniosek dokonanie zmiany nieruchomości
wniosek o dokonanie darowizny

Metryka

  • OpublikowałKonrad Jedynowicz
  • Data publikacji2021-06-18 11:09
  • Ostatnio zmodyfikowałKonrad Jedynowicz
  • Ostatnia modyfikacja2021-06-18 11:11

Rejestr zmian

  • zmieniono 2021-06-18 11:11 przez Konrad Jedynowicz
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-05-29 08:29:20
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net