BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Powiatu Lubaczowskiego
- X. Starostwo Powiatowe »
- 4. Kompetencje wydziałów i samodzielnych stanowisk pracy »
- 7) Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami - GN »
- b) Sposób załatwiania spraw: »
- Z zakresu gospodarki nieruchomościami Powiatu i Skarbu Państwa, geodezji, scalania i wymiany gruntów »
- Zamiana lub darowizna nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa/Powiatu Lubaczowskiego »
Wymagane dokumenty:
1. wniosek o dokonanie zamiany lub darowizny nieruchomości stanowiącej przedmiot własności Skarbu Państwa/ Powiatu Lubaczowskiego,
2. Załączniki:
- upoważnienie udzielone pełnomocnikowi działającemu w imieniu strony.
Nie podlega opłacie skarbowej
Sposób załatwienia sprawy - akt notarialny, podstawą do zawarcia umowy zamiany, darowizny jest protokół z rokowań.
Termin załatwienia sprawy: zgodnie z KPC – sprawa rozstrzygana jest w trybie cywilno-prawnym.
Informacje merytoryczne: Referat, Geodezji, pokój nr 41, II piętro, tel. 016 632 87 41
Dokumenty do pobrania:
wniosek dokonanie zmiany nieruchomości
wniosek o dokonanie darowizny
opublikował: Konrad Jedynowicz
data publikacji: 2021-06-18 11:09
zmodyfikował: Konrad Jedynowicz
ostatnia modyfikacja: 2021-06-18 11:11
Rejestr zmian
- zmieniono 2021-06-18 11:11 przez Konrad Jedynowicz
Stronę wygenerowano: 2024-11-21 10:56:55
Strona wygenerowana z systemu bip.net