Przejdź do strony głównej
Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści strony
Przejdź do mapy serwisu
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do ułatwienia dostępności
9. Dostępność
https://www.bip.gov.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
Powiatu Lubaczowskiego
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Szukaj:
Szukaj
Szukaj w
w całym serwisie
na obecnej stronie i jej podstronach
na stronie "Numer rejestru organu: ABR.6743.10.73.2022 z dnia 21.12.2022"
Twoja przeglądarka internetowa ma wyłączoną obsługę języka JavaScript. Takie ustawienie może powodować problemy z poprawną obsługą niniejszej strony.
Odnośniki
Pokaż odnośniki
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu
domyślna wielkość czcionki
duża wielkość czcionki
największa wielkość czcionki
wysoki kontrast
wyłącz animacje
zwiększenie odstępu pomiędzy znakami
zwiększenie odstępu pomiędzy wyrazami
zwiększenie interlinii
wymuszenie podkreślenia linków
wyłącz ciemny motyw
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl
powiatlubaczowski.pl
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Zamknij formularz do przesyłania uwagi, zgłoszenia
Przesyłanie uwagi, zgłoszenia
Prześlij uwagę, zgłoszenie
Twoje imię i nazwisko, pseudonim lub nazwa instytucji
*
:
Twój adres (miejsce zamieszkania lub siedziba):
Twój adres e-mail
*
:
Treść zgłoszenia
*
:
*
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych, w celu przesłania uwagi, zgłoszenia. Administratorem danych osobowych jest operator niniejszej strony internetowej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do osiągnięcia podanego celu.
*
Wyrażam zgodę na otrzymywanie wiadomości drogą elektroniczną na udostępniony adres e-mail zgodnie w treścią ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 r. Nr 144, poz. 1204, z późn. zm.)
Fotokod tej strony
Zamknij fotokod
Fotokod z linkiem do tej strony
Twoja przeglądarka internetowa ma wyłączoną obsługę języka JavaScript. Takie ustawienie może powodować problemy z poprawną obsługą niniejszej strony.
Menu
Ukryj menu
Wyświetl menu
Strona główna
I. Menu przedmiotowe
II. Informacje ogólne
1. Dane teleadresowe
2. Instrukcja korzystania ze strony podmiotowej BIP
3. Redakcja (adres, skład osobowy, nr telefonu, faxu,adres poczty elektronicznej)
4. Administrator strony podmiotowej BIP
5. Informacja o sposobie dostępu do informacji publicznych nieudostępnionych w BIP
6. Informacja o sposobie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych do Starostwa
7. Zestawienie stosowanych w oprogramowaniu interfejsowym systemu teleinf.używanego przez Starostwo do realizacji zadań publicznych struktur dokumentów elektronicznych, formatów danych oraz protokołów komunikacyjnych i szyfrujących oraz testy akceptacyjne
8. Ochrona Danych Osobowych
8a. Klauzula informacyjna dotycząca monitoringu
9. Dostępność
10. Cyberbezpieczeństwo
III. Powiat
1. Status prawny
2. Organizacja
3. Przedmiot działalności i kompetencje
4. Struktura własnościowa
5. Tryb działania władz publicznych powiatu
6. Tryb działania jednostek organizacyjnych powiatu
7. Przynależność do związków i stowarzyszeń
8. Informacje o stanie powiatu
Raport o stanie powiatu za 2018
Raport o stanie powiatu za 2019
Raport o stanie powiatu za 2020
Raport o stanie powiatu za 2021
Raport o stanie powiatu za 2022
IV. Organy Powiatu
1. Wybory samorządowe
Wybory samorządowe 2010
1) Obwieszczenia, informacje, komunikaty - wybory samorządowe 2010
2) Wyniki wyborów samorządowych 2010
Wybory samorządowe 2014
1) Obwieszczenia, informacje, komunikaty - wybory samorządowe 2014
2) Wyniki wyborów samorządowych 2014
Wybory samorządowe 2018
1) Obwieszczenia, informacje, komunikaty - wybory samorządowe 2018
2) Wyniki wyborów samorządowych 2018
2. Rada powiatu
1) Skład Rady
a) I kadencja 1998-2002
b) II kadencja 2002-2006
c) III kadencja 2006-2010
d) IV kadencja 2010-2014
e) V kadencja 2014-2018
f) VI kadencja 2018-2023
2) Kompetencje rady
3) Tryb działania rady
4) Interpelacje i zapytania radnych
Kadencja rady 2018-2023
2018
2019
2020
2021
2022
2023
5) Komisje rady
1) Składy osobowe komisji stałych
2) Tryb działania komisji stałych i doraźnych
6) Prowadzone rejestry, ewidencje, archiwa
7) Oświadczenia majątkowe radnych
Aktualne
Archiwum
Za rok 2017
Zakończenie kadencji 2014-2018
Początek kadencji 2018-2023
Za rok 2018
Za rok 2019
Za 2020 rok
Za 2021 rok
8) Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych osób uczestniczących w obradach Rady Powiatu Lubaczowskiego w celu realizacji obowiązku transmitowania i utrwalania za pomocą urządzeń rejestrujących
3. Sposoby stanowienia aktów publicznoprawnych
1) Tryb podejmowania uchwał
2) Uchwały Rady Powiatu
Za 2010 rok
kadencja 2010-2014
kadencja 2014-2018
kadencja 2018-2023
3) Imienne wyniki głosowania radnych
I Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
II Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
III Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
IV Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
V Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
VI Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
VII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
VIII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
IX Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
X Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XI Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XIII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XIV Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XV Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XVI Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XVII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XVIII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XIX Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XX Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXI Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXIII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXIV Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXV Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXVI Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXVII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXVIII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXIX Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXX Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXXI Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXXII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXXIII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXXIV Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXXV Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXXVI Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXXVII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXXVIII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXXIX Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XL Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XLI Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XLII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XLIII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XLIV Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XLV Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XLVI Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XLVII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XLVIII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XLIX Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
L Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
LI Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
LII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
LIII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
LIV Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
LV Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
LVI Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
LVII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
4) Uchwały Zarządu Powiatu
Uchwały od dnia 16.12.2010 r. do dnia 31.05.2012r.
Uchwały od dnia 01.06.2012 r. do dnia 31.12.2019r.
Uchwały od dnia 01.01.2020 r.
4. Zarząd powiatu
1. Skład Zarządu i kompetencje
2. Starosta
a) Życiorys zawodowy
b) Kompetencje Starosty
3. Wicestarosta
a) Życiorys zawodowy
b) Kompetencje Wicestarosty
4) Oświadczenia majątkowe członków zarządu
a) Aktualne
b) Archiwum
Za rok 2017
Zakończenie kadencji 2014-2018
Początek kadencji 2018-2023
Za rok 2018
Za rok 2019
Za 2020 rok
Za 2021 rok
5. Zamierzenia działań Rady, Zarządu, projektowanie aktów normatywnych aktów publicznoprawnych
1) Plan pracy Rady
2) Plany pracy komisji stałych Rady
6. Media
1. Transmisja z obrad Rady Powiatu
2. Archiwum nagrań
3. Klauzula informacyjna RODO
7. Ogłoszenia
LVIII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
LVII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
LVI Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
LV Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
LIV Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
LIII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
LII sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
LI Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
L Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XLIX Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XLVIII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XLVII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XLVI Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XLV Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XLIV Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XLIII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XLII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XLI Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XL Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXXIX Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXXVIII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXXVII sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXXVI Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXXV Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXXIV Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXXIII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXXII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXXI Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXX Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXIX Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXVIII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXVII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXVI sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXV sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXIV sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXIII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XXI Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XX Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XIX Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XVIII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XVII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XVI Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XV Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XIV Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XIII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
XI Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
X Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
IX Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
VIII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
VII Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
VI Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
V Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
IV Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
III Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
II Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
I Sesja Rady Powiatu w Lubaczowie
V. Stanowiska w sprawach publicznych oraz treść innych wystąpień i ocen organów powiatu
VI. Finanse i Mienie Powiatu
1. Budżet
1) Zasady uchwalania budżetu
2) Uchwały budżetowe
a) Na 2009 rok
b) Na 2010 rok
c) Na 2011 rok
d) Na 2012 rok
e) Na 2013 rok
f) Na 2014 rok
g) Na 2015 rok
h) Na 2016 rok
i) Na 2017 rok
j) Na 2018 rok
k) Na 2019 rok
l) Na 2020 rok
m) Na 2021 rok
n) Na 2022 rok
o) Na 2023 rok
Wieloletnia Prognoza Finansowa 2011
Wieloletnia Prognoza Finansowa 2012
Wieloletnia Prognoza Finansowa 2013
Wieloletnia Prognoza Finansowa 2014
Wieloletnia Prognoza Finansowa 2015
Wieloletnia Prognoza Finansowa 2016
Wieloletnia Prognoza Finansowa 2017
Wieloletnia Prognoza Finansowa 2018
Wieloletnia Prognoza Finansowa 2019
Wieloletnia Prognoza Finansowa 2020
Wieloletnia Prognoza Finansowa 2021
Wieloletnia Prognoza Finansowa 2022
3) Wykonanie budżetu
4) Zobowiązania wymagalne
5) Wykorzystane środki z UE, dotacje otrzymane i udzielone, udzielone: poręczenia, gwarancje, ulgi, odroczenia, umorzenia, rozłożenie na raty, pomoc publiczna
6) Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej
2. Majątek powiatu
a) 2006 rok
b) 2007 rok
c) 2008 rok
d) 2009 rok
e) 2010 rok
f) 2011 rok
g) 2012 rok
h) 2013 rok
i) 2014 rok
j) 2015 rok
k) 2016 rok
l) 2017 rok
m) 2018 rok
n) 2019 rok
o) 2020 rok
p) 2021 rok
r) 2022 rok
3. Majątek innych samorządowych osób prawnych
1) Majątek SP ZOZ w Lubaczowie
a) 2006 rok
b) 2007 rok
c) 2008 rok
d) 2009 rok
e) 2010 rok
f) 2011 rok
g) 2012 rok
h) 2013 rok
i) 2014 rok
j) 2020 rok
2) Majątek Muzeum Kresów w Lubaczowie
a) 2006 rok
b) 2007 rok
c) 2008 rok
d) 2009 rok
e) 2010 rok
f) 2011 rok
g) 2012 rok
h) 2013 rok
i) 2014 rok
j) 2015 rok
k) 2020 rok
3) Majątek Powiatowego Centrum Kultury w Lubaczowie
a) 2006 rok
b) 2007 rok
c) 2008 rok
d) 2009 rok
e) 2010 rok
f) 2011 rok
g) 2012 rok
h) 2013 rok
i) 2014 rok
j) 2020 rok
4) Majątek Powiatowej Biblioteki Publicznej w Lubaczowie
a) 2006 rok
b) 2007 rok
c) 2008 rok
d) 2009 rok
e) 2010 rok
f) 2011 rok
g) 2012 rok
h) 2013 rok
i) 2014 rok
4. Dług publiczny
a) 2006 rok
b) 2007 rok
c) 2008 rok
d) 2009 rok
e) 2010 rok
f) 2011 rok
g) 2012 rok
h) 2013 rok
i) 2014 rok
j) 2015 rok
k) 2016 rok
l) 2017 rok
m) 2018 rok
n) 2019 rok
o) 2020 rok
p) 2021 rok
5. Pomoc publiczna
a) 2006 rok
b) 2007 rok
c) 2008 rok
d) 2009 rok
e) 2010 rok
f) 2011 rok
g) 2012 rok
h) 2013 rok
i) 2014 rok
j) 2015 rok
k) 2016 rok
l) 2017 rok
m) 2018 rok
n) 2019 rok
o) 2020 rok
p) 2021 rok
6. Ciężary publiczne
a) 2006 rok
b) 2007 rok
c) 2008 rok
d) 2009 rok
e) 2010 rok
f) 2011 rok
g) 2012 rok
h) 2013 rok
i) 2014 rok
j) 2015 rok
k) 2016 rok
l) 2017 rok
m) 2018 rok
n) 2019 rok
o) 2020 rok
7. Sprawozdanie finansowe
Za 2018 rok
Za 2019 rok
Za 2020 rok
Za 2021 rok
Za 2022 rok
8. Nieruchomości Skarbu Państwa, którymi gospodaruje Starosta Lubaczowski
VII. Prawo miejscowe
1. Statut powiatu
2. Zbiór pozostałych aktów prawa miejscowego ustanowionych przez powiat
VIII. Dziennik Ustaw i Monitor Polski w formie elektronicznej
IX. Programy dotyczące realizacji zadań publicznych
1. Strategia Rozwoju Powiatu Lubaczowskiego
2. Powiatowy Program Opieki nad Zabytkami
3. Powiatowy Program Ochrony Środowiska
4. Program Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi
5. Powiatowa Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych
6. Powiatowy Program Zapobiegania Przestępczości oraz Ochrony Bezpieczeństwa Obywateli i Porządku Publicznego
7. Powiatowy Program Ochrony Zdrowia Psychicznego
8. Program Oddziaływań Korekcyjno-Edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie
9. Powiatowy Program Rozwoju Pieczy Zastępczej
10. Powiatowy Program Służący Działaniom Profilaktycznym w Zakresie Promowania i Wdrożenia Prawidłowych Metod Wychowawczych w Stosunku do Dzieci w Rodzinach Zagrożonych Przemocą w Rodzinie
11. Powiatowy Program Przeciwdzialania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie
12. Strategia Rozwiazywania Problemów Społecznych w Powiecie Lubaczowskim
13. Powiatowy Program Przeciwdziałania Bezrobociu oraz Aktywacji Lokalnego Rynku Pracy
14. Powiatowy Program Usuwania Wyrobów Zawierających Azbest
X. Starostwo Powiatowe
1. Status prawny i organizacja
2. Organy i osoby sprawujące funkcje i ich kompetencje
1) Starosta
2) Wicestarosta
3) Sekretarz Powiatu
4) Skarbnik Powiatu
3. Załatwianie spraw w starostwie
1) Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
Wydział Architektury, Budownictwa, Drogownictwa i Rozwoju Gospodarczego ABR
Wydział Komunikacji K
Wydział Finansowy Fn
Wydział Leśnictwa, Ochrony Środowiska i Turystyki - LŚT
Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami GN
Wydział Oświaty i Spraw Społecznych OS
Wydział Organizacyjny Or.
Referat Obsługi Rady Or.I
Zespół ds. Zarządzania Kryzysowego i Obrony Cywilnej ZK
Powiatowy Rzecznik Konsumentów PRK
Radca Prawny RP
2) Stan przyjmowanych i załatwianych spraw
3) Sposób wnoszenia opłaty skarbowej
4) Elektroniczna skrzynka podawcza
5) Tłumacz języka migowego
4. Kompetencje wydziałów i samodzielnych stanowisk pracy
1) Wydział Architektury, Budownictwa, Drogownictwa i Rozwoju Gospodarczego - ABR
a) Podstawowe zadania wydziału
b) Sposób załatwiania spraw
Klauzule informacyjne RODO - Budownictwo, Drogownictwo, Zamówienia publiczne
Pozwolenie na budowę
Zmiana decyzji o pozwoleniu na budowę
Przeniesienie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz przeniesienie praw i obowiązków wynikających ze zgłoszenia, wobek którego orgran nie wniósł sprzeciwu
Pozwolenie na rozbiórkę
Zmiana sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części
Wydanie decyzji o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości
Udzielenie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych
Wydawanie zaświadczeń i opinii
Wydanie decyzji o wyłączeniu stosowania przepisów art. 45a ust.1 ustawy - Prawo budowlane
Wniosek o pozwolenie na budowę tymczasowego obiektu
Wniosek o wydanie odrębnej decyzji o zatwierdzeniu projektu zagospodarowania działki lub terenu lub projektu architektoniczno-budowlanego
Zgłoszenie budowy lub przebudowy budynku mieszkalnego jednorodzinnego lub wykonywania innych robót
Wniosek w sprawie upoważnienia do udzielenia zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych
2) Wydział Finansowy - Fn.
3) Wydział Komunikacji - K
a) Podstawowe zadania wydziału
b) Sposób załatwiania spraw
- Wydanie prawa jazdy
- Profil Kandydata na Kierowcę
- Potwierdzenie kwalifikacji zawodowych kierowcy
- Zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym
- Uzyskanie uprawnień instruktora nauki jazdy
- Prowadzenie ośrodka szkolenia kierowców
- Ośrodki szkolenia kierowców działające na terenie powiatu lubaczowskiego
- Ogólny schemat procedur kontroli ośrodków szkolenia kierowców
- Statystyka zdawalności OSK
- Rejestracja pojazdu
- Prowadzenie stacji kontroli pojazdów
- Uzyskanie uprawnień do wykonywania badań technicznych pojazdów
- Wykonywanie transportu drogowego
- Plan zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego dla powiatu lubaczowskiego na lata 2015 - 2025
c) Klauzule informacyjne RODO
4) Wydział Organizacyjny - Or.
a) Podstawowe zadania wydziału
b) Referat Obsługi Rady - Or.I
c) Archiwum Zakładowe - Ar.
d) Biuro rzeczy znalezionych
5) Wydział Oświaty i Spraw Społecznych - OS
a) Podstawowe zadania wydziału
b) Sposób załatwiania spraw
Zezwolenie na sprowadzenie zwłok i szczątków z obcego państwa
6) Wydział Leśnictwa, Ochrony Środowiska i Turystyki - LŚT
a) Podstawowe zadania wydziału
b) Referat Leśnictwa, Ochrony Przyrody i Łowiectwa
c) Referat Ochrony Zasobów Środowiska i Edukacji Ekologicznej
d) Wieloosobowe Stanowisko Pracy ds. Promocji i Rozwoju Turystyki
e) Sposób załatwiania spraw:
Klauzula informacyjna RODO wymagana do każdego wniosku
z zakresu gospodarki wodnej i rybactwa śródlądowego
Wydawanie kart wędkarskich
Rejestracja jachtów oraz jednostek plywających służących do amatorskiego połowu ryb
Wydawanie legitymacji dla strażników Społecznej Straży Rybackiej
Zatwierdzanie statutu Spółki Wodnej
z zakresu prawa łowieckiego i ochrony zwierząt podlegających ograniczeniom
Wydzierżawianie obwodów łowieckich polnych
Wydawanie zezwoleń na hodowanie lub utrzymywanie chartów rasowych lub ich mieszańców
Wydawanie zezwolenia na odłów, odłów wraz z uśmiercaniem lub odstrzał redukcyjny zwierzyny
Wydawanie zezwoleń na łowienie i przetrzymywanie zwierzyny
Rejestracja zwierząt należących do gatunków podlegających ograniczeniom na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej oraz wydawanie zaświadczeń potwierdzających skreślenie lub wpis do rejestru
Oświadczenie o zakazie wykonywania polowania lub oświadczenie o cofnięciu zakazu wykonywania polowania
z zakresu ochrony środowiska i ochrony powietrza
Wydawanie pozwoleń zintegrowanych
Wydawanie pozwoleń na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza atmosferycznego
Przyjmowanie zgłoszeń o instalacjach mogących negatywnie oddziaływać na środowisko, z których emisja nie wymaga pozwolenia
Wydawanie decyzji określającej kierunek rekultywacji
Wydawanie decyzji dotyczącej zakończenia rekultywacji
z zakresu leśnictwa i ochrony przyrody
Wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów z nieruchomości będących własnością gmin
Wydawanie decyzji o usunięciu drzew lub krzewów utrudniających widoczność sygnałow i pociągów lub eksploatację urządzeń kolejowych albo powodujących zaspy śnieżne
Wydawanie decyzji na pozyskanie drewna w przypadkach losowych niezgodnie z uproszczonym planem urządzenia lasu lub decyzją określającą zadania gospodarki leśnej
Wydawanie decyzji w sprawie przyznania środków z budż. państ. na całk. lub częśc. pokrycie kosztów zales. grunt. przeznacz. do zalesienia w miejscowym pl. zagosp. przestrz. lub w decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego terenu
Wydawanie decyzji w sprawie przyznania środków z budż. państ. na odnowienie lub przebudowę drzewostanu w lasach nie stanowiących włas.i Sk. Państwa, w przypadku braku możliwości ustalenia sprawcy szkody w lasach, powstałej w wyniku oddział. gazów i pyłów
Cechowanie drewna pozyskanego w lasach nie stanowiących własności Skarbu Państwa oraz wystawienie właścicielowi lasu świadectwa legalności pozyskania drewna
Wydawanie decyzji w sprawie uznania lub nie uznania zastrzeżeń do projektu uproszczonego planu urządzenia lasu
Ocena udatności upraw leś. w 4 lub 5 roku od zalesienia, założonych na podstawie przep. o wspier. rozw. obsz. wiej. ze środ. pochodz. z Sekcji Gwarancji Europej. Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej lub Europej. Fund. na Rzecz Prog. Roz.Obsz.Wiejskich
Wydawanie decyzji w sprawie przekazania na nabywcę, praw i obowiązków związanych z prowadzeniem upraw leśnych w przypadku sprzedaży gruntu, na którym znajduje się uprawa leśna założona w oparciu o przepisy ustawy o przezn. gruntów rolnych do zalesienia
Wydawanie zaświadczeń dotyczących informacji, że inwestycje zwiększające odporność ekosystemów leśnych i ich wartość dla środowiska, planowane na działkach leśnych, nie są sprzeczne z zapisami w uproszczonym planie urządzania lasu lub decyzją starosty
Wydawanie zaświadczeń dotyczących objęcia nieruchomości dokumentacją uproszczonego planu urządzenia lasu, w przypadku sprzedaży przez osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawne
z zakresu gospodarki odpadami
Wydawanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów
Wydanie zezwolenia na przetwarzanie odpadów
Wydanie zezwolenia na zbieranie odpadów
Rejestr podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarukących odpadami
z zakresu ochrony gruntów rolnych i leśnych
Wydawanie zezwoleń na wyłączenie gruntów z produkcji rolniczej użytków rolnych
Wydawanie decyzji w sprawach rekultywacji i zagospodarowania gruntów wraz z ustaleniem kierunków i terminu rekultywacji gruntów
Uznanie rekultywacji i zagospodarowanie gruntów za zakończone
udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie
7) Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami - GN
a) Podstawowe zadania wydziału
b) Sposób załatwiania spraw:
Aktualizacja użytków rolnych, zmiana powierzchni, konfiguracji i połaczenie dzialek
Zwrot działki dożywotniego użytkowania
Zwrot działki będącej pod budynkami
Zwrot wywłaszczonych nieruchomości, ustalenie wysokości odszkodowań oraz ich wyplata
Sprzedaż lub oddanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości Skarbu Państwa/powiatu Lubaczowskiego w drodze bezprzetargowej
Zamiana lub darowizna nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa/Powiatu Lubaczowskiego
Dzierżawa, najem, użyczenie nieruchomości Skarbu Państwa/Powiatu Lubaczowskiego
Ustanawianie i wygaszanie trwałego zarządu do nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa/Powiatu Lubaczowskiego
Wydawanie decyzji o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo własności nieruchomości
Naliczenie i aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu
Prowadzenie spraw scalania i wymiany gruntów
Ustalenie odszkodowań za grunty zajęte pod drogi publiczne
Czasowe zajęcie nieruchomości
Ochrona znaków geodezyjnych
Modernizacja bazy ewidencji gruntów i budynków
Regulowanie nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu Lubaczowskiego
Regulowanie ksiąg wieczystych obiektów po modernizacji
Zmiana procentowej stawki opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Skarbu Państwa/Powiatu Lubaczowskiego
Ustalenie innego terminu zapłaty rocznej z tytułu uzytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Skarbu państwa/Powiatu Lubaczowskiego
Obciążanie nieruchomości Skarbu Państwa/Powiatu Lubaczowskiego ograniczonymi prawami rzeczowymi
Z zakresu gospodarki nieruchomościami Powiatu i Skarbu Państwa, geodezji, scalania i wymiany gruntów
Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie w zakresie geodezji i gospodarki gruntami
Aktualizacja użytków rolnych, zmiana powierzchni, konfiguracji i połączenie działek
Zwrot działki dożywotniego użytkowania
Zwrot działki będącej pod budynkami
Zwrot wywłaszczonych nieruchomości, ustalanie wysokości odszkodowań oraz ich wypłata
Sprzedaż lub oddanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości Skarbu Państwa/Powiatu Lubaczowskiego w drodze bezprzetargowej
Zamiana lub darowizna nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa/Powiatu Lubaczowskiego
Dzierżawa, najem, użyczenie nieruchomości Skarbu Państwa/Powiatu Lubaczowskiego
Ustanawianie i wygaszanie trwałego zarządu do nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa/Powiatu Lubaczowskiego
Wydawanie decyzji o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo własności nieruchomości
Naliczanie i aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu
Zmiana procentowej stawki opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Skarbu Państwa/Powiatu Lubaczowskiego
Ustalenie innego terminu zapłaty opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Skarbu Państwa/Powiatu Lubaczowskiego
Obciążanie nieruchomości Powiatu ograniczonymi prawami rzeczowym
c) Wnioski i klauzule informacyjne RODO - pliki do pobrania
8 ) Zespół ds. Zarządzania Kryzysowego i Obrony Cywilnej - ZK
a) Podstawowe zadania zespołu
b) Kwalifikacja wojskowa
9) Geolog Powiatowy - GP
a) Podstawowe zadania
b) Sposób załatwiania spraw
Zatwierdzanie projektu prac geologicznych oraz tych których wykonanie nie wymaga uzyskania koncesji
Zgłoszenie projektu prac geologicznych wykonywanych w celu wykorzystania ciepła ziemi
Przyjmowanie zgłoszeń projektów prac geologicznych wykonywanych w celu wykorzystania ciepła ziemi
Wydawanie koncesji na wydobywanie kopalin ze złóż nieobjętych własnością górniczą
Zatwierdzanie dokumentacji geologicznej złoża kopaliny
Zatwierdzanie dokumentacji hydrogeologicznej
Zatwierdzenie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej
Przekazanie dokumentacji geologicznej
Zawiadomienie o zamiarze wydobywania piasków i żwirów
10) Powiatowy Rzecznik Konsumentów PRK
11) Radca Prawny - RP
12) Pracownik Służby Bezpieczeństwa i Higieny Pracy - BHP
13 ) Audytor Wewnętrzny - A
14) Inspektor Ochrony Danych Osobowych - IOD
15 ) Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych - P
5. Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego
6. Rejestry, ewidencje i archiwa
1. Rejestry i ewidencje
2. Archiwum zakładowe
7. Oświadczenia majątkowe pracowników starostwa do tego zobowiązanych
Aktualne
Archiwum
Za 2017 rok
Za 2018 rok
Za 2019 rok
Za 2020 rok
Za 2021 rok
8. Oświadczenia majątkowe (jednostki organizacyjne powiatu)
Kierowników jednostek organizacyjnych powiatu, osób zarządzających powiatowymi osobami prawnymi oraz osób wydających decyzje administracyjne w imieniu starosty
Aktualne
Archiwum
Za 2017 rok
Za 2018 rok
Za 2019 rok
Za 2020 rok
Za 2021 rok
Pracowników jednostek organizacyjnych powiatu do tego zobowiązanych ( art. 25c ust.5 ustawy o samorz.pow.)
9. Zasady naboru na wolne stanowiska urzędnicze
1) W starostwie
a) Zarządzenie starosty
b) Ogłoszenia o wolnych stanowiskach urzędniczych i informacje o wynikach naboru
2) Na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w jednostkach
a) Zarządzenie starosty
b) Ogłoszenia o wolnych kierowniczych stanowiskach urzędniczych i informacje o wynikach naboru
XI. Kontrole zewnętrzne
1. Protokoły kontroli i wystąpienia pokontrolne
2. Odpowiedzi na wystąpienia pokontrolne
3. Informacja z realizacji planu kontroli zewnętrznych i wewnętrznych za 2011 r.
4. Informacja z realizacji planu kontroli zewnętrznych i wewnętrznych za 2012 r.
5. Informacja z realizacji planu kontroli zewnętrznych i wewnętrznych za 2013 r.
6. Informacja z realizacji planu kontroli zewnętrznych i wewnętrznych za 2014 r.
7. Informacja z realizacji planu kontroli zewnętrznych i wewnętrznych za 2015r.
8.Informacja z realizacji planu kontroli zewnętrznych i wewnętrznych za 2016 r.
9.Informacja z realizacji planu kontroli zewnętrznych i wewnętrznych za 2017 r.
10.Informacja z realizacji planu kontroli zewnętrznych i wewnętrznych za 2018 r.
11.Informacja z realizacji planu kontroli zewnętrznych i wewnętrznych za 2019 r.
12. Informacja z realizacji planu kontroli zewnętrznych i wewnętrznych za 2020 r.
13. Informacja z realizacji planu kontroli zewnętrznych i wewnętrznych za 2021 r.
14. Informacja z realizacji planu kontroli zewnętrznych i wewnętrznych za 2022 r.
XII. Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
XIII. Jednostki organizacyjne powiatu
Dom Pomocy Społecznej w Rudzie Różanieckiej
Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Lubaczowie
Muzeum Kresów w Lubaczowie
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Lubaczowie
Powiatowe Centrum Kultury w Lubaczowie
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaczowie
Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubaczowie
Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie
Status prawny lub forma prawna
Organizacja
Przedmiot działalności i kompetencje
Organy i osoby sprawujące funkcje w jednostce
Struktura własnościowa majątek jednostki i tryb działania
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
Dane adresowe
Powiatowy Zarząd Dróg w Lubaczowie
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie
Środowiskowy Dom Samopomocy w Lubaczowie
Zespół Placówek im. Jana Pawła II w Lubaczowie
Zespół Szkół w Oleszycach
Zespół Szkół im. Gen. Józefa Kustronia w Lubaczowie
Gospodarstwo Lokalowe w Lubaczowie
Powiatowa Biblioteka Publiczna w Lubaczowie
Dom Dziecka w Nowej Grobli
XIV. Służby, inspekcje i straże
1. Komenda Powiatowa Straży Pożarnej w Lubaczowie
2. Komenda Powiatowa Policji w Lubaczowie
3. Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaczowie
4. Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lubaczowie
5. Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Lubaczowie
XV. Ogłoszenia pozostałe
Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie
Ogłoszenie o sprzedaży drewna opałowego, pozyskanego w wyniku czyszczenia pasa drogi granicznej na nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej w obrębie Budomierz gm. Lubaczów, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów jako działka nr 7
Ogłoszenie o otwartym naborze na wyłonienie partnera spoza sektora finansów publicznych do wspólnego przygotowania i realizacji projektu/ów Nr 01/2023
Informacja o rozpoczęciu prac nad przygotowaniem Rocznego Programu Współpracy Powiatu Lubaczowskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2024 rok
Informacja nr 6 z dnia 14-09-2023 r. o zmianie w rozkładzie dyżurów aptek na terenie Powiatu Lubaczowskiego
Ogłoszenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 07.09.2023r. - wszczęcie postępowania administracyjnego - gmina Horyniec-Zdrój, obręb 0010 Stare Brusno
Informacja o wszczęciu postępowania w sprawie pozwolenia na budowę dotyczącego realizacji inwestycji celu publicznego z zakresu łączności publicznej - budowa stacji bazowej Lubaczów
Zawiadomienie o czynnościach podjętych w celu wznowienia znaków granicznych pasa drogowego - drogi wojewódzkiej 867 Sieniawa-Hrebenne na odcinku Lubaczów-Basznia Dolna.
Obwieszczenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 28.07.2023r. - Budowa nawierzchni dróg gminnych w Lubaczowie
Zawiadomienie o czynnościach podjętych w celu wznowienia znaków granicznych pasa drogowego - drogi wojewódzkiej 867 Sieniawa-Hrebenne na odcinku Lubaczów-Basznia Dolna
Zmiany w „Rozkładzie dyżurów Aptek na terenie Powiatu Lubaczowskiego w porze nocnej, w niedziele, święta i inne dni wolne od pracy w 2023 r.”
Informacja o wszczęciu postępowania w sprawie pozwolenia na budowę dotyczącego realizacji inwestycji celu publicznego z zakresu łączności publicznej - Zalesie gm. Oleszyce
Wykaz nieruchomości przeznaczonych do oddania w najem, dzierżawę i użytkowanie w 2023r - Gospodarstwo Lokalowe
Obwieszczenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 27.06.2023r. - Łukawica, Wola Wielka, Brusno Nowe
Obwieszczenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 21.06.2023r. - Budowa nawierzchni dróg gminnych w Lubaczowie
Zawiadomienie o czynnościach podjętych w celu wznowienia znaków granicznych pasa drogowego - droga wojewódzka 867 Sieniawa-Hrebenne
Ogłoszenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 06.06.2023r. - wszczęcie postępowania administracyjnego - Łukawica, Wola Wielka, Nowe Brusno
Informacja o wszczęciu postępowania w sprawie pozwolenia na budowę dotyczącego realizacji inwestycji celu publicznego z zakresu łączności publicznej
Zaproszenie do składania ofert - "Budowa chodnika dla wózków inwalidzkich"
Zaproszenie do składania ofert - Wykonanie oznakowania do budynków Szkoły Podstawowej nr 3 i 4 w Lubaczowie
Dostawa i montaż rolet, moskitier i folii przyciemniających w budynkach Szkoły Podstawowej nr 3 i 4 w Lubaczowie
Raport z przeprowadzonych konsultacji społecznych projektu Strategii - pismo Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Rzeszowie – Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Zarządzenie nr 8/2023 Starosty Lubaczowskiego z dnia 24 kwietnia 2023 roku
Zarządzenie nr 7/2023 Starosty Lubaczowskiego z dnia 24 kwietnia 2023 roku
Zawiadomienie o czynnościach ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych - gmina Horyniec-Zdrój
Wykaz nieruchomości, zabudowanej stacją redukcyjno-pomiarową, stanowiącej własność Powiatu Lubaczowskiego, położonej w obrębie Lubaczów, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 1631/3 o pow. 0,0242 ha
Zawiadomienie o czynnościach wznowienia znaków granicznych/wyznaczenia punktów granicznych/ ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych - Kobylnica Ruska
Decyzja Starosty Lubaczowskiego nr 109/2023 o zwolnieniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 6 kwietnia 2023r.
Obwieszczenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 6 kwietnia 2023 r.
Obwieszczenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 3 kwietnia 2023 r.
Obwieszczenie Dyrektora Zarządu Zlewni w Przemyślu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 27 marca 2023 r.
Obwieszczenie o wydaniu decyzji z dnia 23 marca 2023r. - Wody Polskie
Obwieszczenie w sprawie rozpoczęcia konsultacji społecznych projektu dokumentu pn. Strategia Rozwoju Ponadlokalnego dla Partnerstwa Roztocze na lata 2022–2030
Ogłoszenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 13 marca 2023 r. - Huta Złomy gm. Narol
Ogłoszenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 7 marca 2023 r.
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania z dnia 1 marca 2023 r. - Wody Polskie
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego z dnia 1 marca 2023 r. - Wody Polskie
Obwieszczenie Dyrektora Zarządu Zlewni w Przemyślu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 23 lutego 2023 r.
Ogłoszenie o naborze na członków komisji konkursowej opiniującej oferty złożone w otwartym konkursie ofert na realizację zadań publicznych na terenie powiatu lubaczowskiego w 2023 r.
Uchwała nr 159/634/2023 Zarządu Powiatu w Lubaczowie z dnia 14 lutego 2023 r. w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych powiatu lubaczowskiego w 2023 roku
Zawiadomienie o czynnościach wznowienia znaków granicznych pasa drogowego - Przebudowa drogi wojewódzkiej 867 Sieniawa - Hrebenne
Uchwała nr LI/401/2023 Rady Powiatu w Lubaczowie z dnia 26 stycznia 2023r. w sprawie zmiany uchwały nr XLVIII/383/2022 Rady Powiatu w Lubaczowie z dnia 29 listopada 2022r. w sprawie ustalenia rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostepnych działających ...
Obwieszczenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 27 stycznia 2023 r.
Informacja o wszczęciu postępowania w sprawie pozwolenia na budowę dotyczącego realizacji inwestycji celu publicznego z zakresu łączności publicznej
Obwieszczenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 25 stycznia 2023 r.
Informacja nr 4 z dnia 25-01-2023 r. - zmiana harmonogramu dyżurów aptek określonego w załączniku nr 2 do uchwały Rady Powiatu w Lubaczowie nr XLVIII/383/2022 z dnia 29 listopada 2022 r.
Obwieszczenie Dyrektora Zarządu Zlewni w Przemyślu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 16 stycznia 2023r.
Informacja o wszczęciu procedury konsultacyjnej z radami działalności pożytku publicznego lub organizacjami prowadzącymi działalność pożytku publicznego projektu uchwały Rady Powiatu w Lubaczowie w dziedzinach dotyczących działalności statutowej..
Obwieszczenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 12 stycznia 2023r.
Informacja nr 3 z dnia 05.01.2023 r. - Apteka Arnica
Informacja o wszczęciu procedury konsultacyjnej z radami działalności pożytku publicznego lub organizacjami prowadzącymi działalność pożytku publicznego projektu uchwały Rady Powiatu w Lubaczowie w dziedzinach dotyczących działalności statutowej
Ogłoszenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 9 stycznia 2023 r.
Obwieszczenie o wydaniu decyzji z dnia 27 grudnia 2022r. - Wody Polskie
Uchwała nr XLVIII/383/2022 Rady Powiatu w Lubaczowie z dnia 29 listopada 2022r. w sprawie ustalenia godzin pracy aptek ogólnodostępnych działających na terenie Powiatu Lubaczowskiego w 2023r.
Informacja o zmianie w rozkładzie dyżurów Aptek na terenie Powiatu Lubaczowskiego w porze nocnej, w niedziele, święta i inne dni wolne od pracy w 2023 r.
Obwieszczenie Dyrektora Zarządu Zlewni w Przemyślu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 27 grudnia 2022r.
Wykaz nieruchomości przeznaczonych do oddania w najem, dzierżawę i użytkowanie w 2023r - Gospodarstwo Lokalowe
Zarządzenie Nr 4/2022 Dyrektora Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubaczowie z dnia 22 grudnia 2022r.
Obwieszczenie Starosty Lubaczowskiego i decyzja nr 555/2022 z dnia 16 grudnia 2022 r.
Wezwanie do stawienia się na gruncie w celu ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych w trybie rozgraniczenia - Lubaczów - Miasto
Zarządzenie nr 47/2022 Starosty Lubaczowskiego z dnia 13 grudnia 2022r. w sprawie ustalenia dnia wolnego od pracy za święto przypadające w sobotę, tj za dzień 11 listopada 2023 r.
Wykaz nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, przeznaczonej do sprzedaży w drodze bezprzetargowej na rzecz jej współużytkowników wieczystych, położonej w obrębie Lubaczów
Ogłoszenie o wydłużeniu terminu postępowania - Nowe Brusno, gm. Horyniec-Zdrój
Obwieszczeniu o wszczęciu postępowania z dnia 23 listopada - Wody Polskie
Obwieszczeniu o wszczęciu postępowania z dnia 22 listopada - Wody Polskie
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego z dnia 22 listopada 2022 r. - Wody Polskie
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w celu ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości gruntowej- Nowe Brusno
Ogłoszenie o wydłużeniu terminu postępowania - Huta Złomy, Chlewiska, Mokrzyca
Informacja o wszczęciu procedury konsultacyjnej z radami działalności pożytku publicznego lub organizacjami prowadzącymi działalność pożytku publicznego projektu uchwały Rady Powiatu w Lubaczowie
Zawiadomienie o czynnościach wznowienia znaków granicznych pasa drogowego -Narol
Nabór wniosków w ramach programu resortowego Ministra Rodziny i Polityki Społecznej "Opieka wytchnieniowa" - edycja 2023
Program „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2023
Informacja o wszczęciu procedury konsultacyjnej z radami działalności pożytku publicznego lub organizacjami prowadzącymi działalność pożytku publicznego projektu uchwały Rady Powiatu w Lubaczowie w dziedzinach dotyczących działalności statutowej.
Informacja o wszczęciu procedury konsultacyjnej z radami działalności pożytku publicznego lub organizacjami prowadzącymi działalność pożytku publicznego projektu uchwały Rady Powiatu w Lubaczowie w dziedzinach dotyczących działalności statutowej
Obwieszczenie o wydaniu decyzji Dyrektora Zarządu Zlewni w Stalowej Woli
Elektroniczne narady koordynacyjne
Obwieszczenie o wydaniu decyzji z dnia 14 października 2022r. -Wody Polskie
Zawiadomienie o czynnościach wznowienia znaków granicznych, wyznaczenia punktów granicznych lub ustalenia granic dla działek własności PGL LP Nadleśnictwo Lubaczów w Gminie Lubaczów i Gminie Horyniec-Zdrój
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania administracyjnego - Huta Złomy, Chlewiska, Mokrzyca
Obwieszczenie o wydaniu decyzji z dnia 29 września 2022r. -Wody Polskie
Obwieszczenie o wydaniu decyzji z dnia 15 września 2022r. -Wody Polskie
Ogłoszenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 20.09.2022r. - wszczęcie postępowania administracyjnego - Nowe Brusno
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego z dnia 14 września 2022 r. - Wody Polskie
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego z dnia 14 września 2022r. - Wody Polskie
Informacja - zmiana apteki dyżurującej w terminie 19.09.2022 – 26.09.2022
Wyniki pierwszego przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej, stanowiącej własność Powiatu Lubaczowskiego, położonej w obrębie Lubaczów
Informacja o wszczęciu postepowania administracyjnego z dnia 1 września 2022r. - Wody Polskie
Obwieszczenie Dyrektora Zarządu Zlewni w Stalowej Woli Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 1 września 2022r.
Zawiadomienie o czynnościach wznowienia znaków granicznych - Dachnów
Obwieszczenie z dnia 19.08.2022r. - Wody Polskie
Informacja o wszczęciu postepowania administracyjnego - Wody Polskie
Obwieszczenie o wszczęciu postepowania administracyjnego - Wody Polskie
Obwieszczenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 17 sierpnia 2022r.
Obwieszczenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 12 sierpnia 2022r.
Zawiadomienie o czynnościach przyjęcia\ustalenia przebiegu granic nieruchomości - Hurcze
Informacja - zmiana apteki dyżurującej w terminie 15-22.08.2022 r.
Ogłoszenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 29.07.2022r. - wszczęcie postępowania administracyjnego - Łukawica
Obwieszczenie Dyrektora Zarządu Zlewni w Przemyślu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 26 lipca 2022 r.
Pierwszy przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości, stanowiącej własność Powiatu Lubaczowskiego, położonej w obrębie Lubaczów.
Ogłoszenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 07.07.2022r. - zamiar wszczęcia postępowania administracyjnego - Huta Złomy, Chlewiska, Mokrzyca
Zawiadomienie o czynnościach podjętych w celu wznowienia lub wyznaczenia znaków granicznych - miasto Lubaczów
Zawiadomienie o czynnościach wznowienia znaków granicznych
Wykaz nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, przeznaczonej do sprzedaży w drodze bezprzetargowej na rzecz jej użytkownika wieczystego, położonej w obrębie Lubaczów
Zawiadomienie o czynnościach podjętych w celu ustalenia przebiegu granic ewidencyjnych - Młodów
Zawiadomienie o czynnościach podjętych w celu ustalenia przebiegu granic ewidencyjnych - Basznia Dolna
Obwieszczenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 7 czerwca 2022r.
Zawiadomienie o czynnościach podjętych w celu ustalenia przebiegu granic nieruchomości - Gmina Cieszanów, Narol
Zawiadomienie o czynnościach podjętych w celu ustalenia przebiegu granic nieruchomości - Gmina Narol
Ogłoszenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 23.05.2022r. - zamiar wszczęcia postępowania administracyjnego
Obwieszczenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 23 maja 2022r.
Wykaz nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Lubaczowskiego, położonej w obrębie Lubaczów przeznaczonej do sprzedaży
Obwieszczenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 6 maja 2022r. - kompleksowa przebudowa dróg w Dzielnicy Lecznictwa Uzdrowiskowego w Horyńcu-Zdroju
Obwieszczenie Dyrektora Zarządu Zlewni w Białej Podlaskiej Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 20 kwietnia 2022 r.
Zawiadomienie o czynnościach przyjęcia przebiegu granic nieruchomości - Basznia Dolna
Obwieszczenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 14 kwietnia 2022r.
Obwieszczenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 7 kwietnia 2022r.
Zapytanie ofertowe na opracowanie dokumentacji projektowej celem dostosowania obiektów SP nr 3 i SP nr 4 w Lubaczowie do wymagań programu Dostępna Szkoła dla Powiatu Lubaczowskiego
Obwieszczenie - Druga licytacja - Nieruchomość oznaczona jako działka nr 843/3 o pow. 0.3921 ha
Wykaz nieruchomości rolnej stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej w obrębie Basznia Dolna gm. Lubaczów, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów i budynków jako działki nr: 62, 63 i 64 o łącznej pow. 1,5923 ha
Zapytanie ofertowe na opracowanie dokumentacji projektowej celem dostosowania obiektów SP nr 3 i SP nr 4 w Lubaczowie do wymagań programu Dostępna Szkoła dla Powiatu Lubaczowskiego
Wykaz nieruchomości położonej w obrębie Lubaczów, stanowiącej własność Skarbu Państwa, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 1994/11 o pow. 0,0702 ha, przeznaczonej do sprzedaży w drodze bezprzetargowej.
Wykaz nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Lubaczowskiego, przeznaczonej do sprzedaży, położonej w obrębie Lubaczów
Ogłoszenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 14.02.2022r. - zamiar wszczęcia postępowania administracyjnego w celu ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości gruntowych
Zarząd Powiatu Lubaczowskiego ogłasza konkurs ofert na realizację zadań publicznych powiatu lubaczowskiego w 2022 roku
Obwieszczenie Dyrektora Zarządu Zlewni w Białej Podlaskiej Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 24 stycznia 2022 r.
Obwieszczenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 24.01.2022r. w sprawie budowy farmy fotowoltaicznej Cieszanów wraz z infrastrukturą techniczną o mocy do 1MW na działce nr ewid. gruntów: 1300/23 położonej w Dachnowie, gm. Cieszanów
Obwieszczenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 31.12.2021r. w sprawie zmiany pozwolenia na budowę nr 231/2021 z dnia 21.05.2021r.
Ogłoszenie - wszczęcie postępowania administracyjnego w celu ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości gruntowych - Wola Wielka, Chotylub, Mokrzyca
Obwieszczenie - Wody Polskie - postępowanie administracyjne w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie obiektu budowlanego-telekomunikacyjnej kanalizacji kablowej oraz napowietrznej linii światłowodowej
Zarządzenie Nr 1/2021 Dyrektora Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubaczowie z dnia 29 listopada 2021 roku
Zarządzenie nr 42/2021 Starosty Lubaczowskiego z dnia 26 listopada 2021r. w sprawie ustalenia dnia wolnego od pracy za święto przypadające w sobotę, tj. za dzień 1 stycznia 2022r.
Zawiadomienie o czynnościach podjętych w celu wznowienia znaków granicznych pasa drogowego w związku z rozbudową drogi wojewódzkiej nr 865 Jarosław-Bełżec na odcinku m. Lipina do M. Oleszyce
Konsultacje społeczne dotyczące Programu Współpracy Powiatu Lubaczowskiego z organizacjami pozarządowymi na 2022 rok
Wniosek o przedłożenie projektu na naradzie koordynacyjnej
Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty złożonej w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na realizację zadania publicznego pn. „Działania na rzecz osób niepełnosprawnych"
Obwieszczenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 19.10.2021
Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty złożonej w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na realizację zadania publicznego pn. „Spotkanie z kulturą i sztuką"
Obwieszczenie Dyrektora Zlewni w Białej Podlaskiej Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 27 września 2021r.
Obwieszczenie Starosty Lubaczowskiego oraz postanowienie o wznowieniu postępowania administracyjnego - w miejscowości Lubaczów, ul.Mały Łążek - ZRID
Zarządzenie Nr 30/2021 Starosty Lubaczowskiego z dnia 30 sierpnia 2021 r.
Wykaz nieruchomości położonej w obrębie Miasto Oleszyce
Wykaz nieruchomości rolnej, stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej w obrębie Basznia Dolna gm. Lubaczów - dzierżawa
Obwieszczenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 05.08.2021
Wykaz nieruchomości położonej w obrębie Lubaczów, stanowiącej własność Skarbu Państwa
Obwieszczenie
Protokół z kontroli problemowej przeprowadzonej w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie
Wykaz nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Lubaczowskiego, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów i budynków
Obwieszczenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 28.05.2021
Obwieszczenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 25.05.2021
Obwieszczenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 20.05.2021 w spawie wydania decyzji nr 227/2021 z dnia 20 maja 2021 r.
Obwieszczenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 20.05.2021
Obwieszczenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 14.05.2021
Obwieszczenie Starosty Lubaczowskiego z dnia 27.04.2021
Informacja o wyniku przeprowadzonego w dniu 7 kwietnia 2021 r. pierwszego przetargu ustnego
Konkurs grantowy dla organizacji pozarządowych
Wykaz nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa w udziale ½ części, przeznaczonej do sprzedaży w drodze bezprzetargowej
Zarządzenie Nr 69/2020 Starosty Lubaczowskiego z dnia 15 grudnia 2020 r.
Wiadomości wykaz nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, przeznaczonej do sprzedaży w drodze bezprzetargowej
Informacja o wyniku przetargu
Wykaz nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, przeznaczonej do sprzedaży w drodze bezprzetargowej
Ogłoszenie o pierwszym przetargu ustnym nieograniczonym na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Lubaczowskiego
Piąty przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Lubaczowskiego
Zarządzenie nr 5/2020
XVI. Udostępnianie informacji publicznej
XVII. Ponowne wykorzystywanie informacji publicznych
XVIII. Zgłoszenie budowy/przebudowy/rozbiórki z projektem budowlanym
2023 rok
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.73.2023 z dnia 26.09.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.72.2023 z dnia 26.09.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.71.2023 z dnia 19.09.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.70.2023 z dnia 13.09.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.69.2023 z dnia 12.09.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.68.2023 z dnia 11.09.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.67.2023 z dnia 11.09.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.66.2023 z dnia 11.09.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.65.2023 z dnia 06.09.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.64.2023 z dnia 06.09.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.63.2023 z dnia 24.08.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.62.2023 z dnia 23.08.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.61.2023 z dnia 18.08.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.60.2023 z dnia 17.08.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.59.2023 z dnia 04.08.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.58.2023 z dnia 03.08.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.57.2023 z dnia 01.08.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.56.2023 z dnia 19.07.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.55.2023 z dnia 12.07.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.54.2023 z dnia 11.07.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.53.2023 z dnia 05.07.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.52.2023 z dnia 04.07.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.51.2023 z dnia 03.07.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.50.2023 z dnia 29.06.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.49.2023 z dnia 27.06.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.48.2023 z dnia 26.06.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.47.2023 z dnia 26.06.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.46.2023 z dnia 14.06.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.45.2023 z dnia 12.06.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.44.2023 z dnia 09.06.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.43.2023 z dnia 06.06.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.42.2023 z dnia 06.06.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.41.2023 z dnia 06.06.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.40.2023 z dnia 29.05.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.39.2023 z dnia 26.05.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.38.2023 z dnia 19.05.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.37.2023 z dnia 10.05.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.36.2023 z dnia 27.04.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.35.2023 z dnia 26.04.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.34.2023 z dnia 26.04.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.33.2023 z dnia 21.04.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.32.2023 z dnia 04.04.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.31.2023 z dnia 22.03.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.30.2023 z dnia 20.03.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.29.2023 z dnia 14.03.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.28.2023 z dnia 03.03.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.27.2023 z dnia 03.03.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.26.2023 z dnia 03.03.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.25.2023 z dnia 24.02.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.24.2023 z dnia 24.02.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.23.2023 z dnia 23.02.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.22.2023 z dnia 17.02.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.21.2023 z dnia 17.02.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.20.2023 z dnia 17.02.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.19.2023 z dnia 15.02.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.18.2023 z dnia 14.02.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.17.2023 z dnia 09.02.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.16.2023 z dnia 08.02.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.15.2023 z dnia 08.02.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.14.2023 z dnia 08.02.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.13.2023 z dnia 08.02.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.12.2023 z dnia 08.02.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.11.2023 z dnia 08.02.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.10.2023 z dnia 27.01.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.9.2023 z dnia 25.01.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.8.2023 z dnia 25.01.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.7.2023 z dnia 25.01.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.6.2023 z dnia 25.01.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.5.2023 z dnia 23.01.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.4.2023 z dnia 19.01.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.3.2023 z dnia 17.01.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.2.2023 z dnia 11.01.2023
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.1.2023 z dnia 09.01.2023
2022 rok
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.73.2022 z dnia 21.12.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.72.2022 z dnia 19.12.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.71.2022 z dnia 16.12.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.70.2022 z dnia 16.12.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.69.2022 z dnia 12.12.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.68.2022 z dnia 01.12.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.67.2022 z dnia 01.12.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.66.2022 z dnia 29.11.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.65.2022 z dnia 25.11.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.64.2022 z dnia 10.11.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.63.2022 z dnia 07.11.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.62.2022 z dnia 04.11.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.61.2022 z dnia 24.10.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.60.2022 z dnia 19.10.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.59.2022 z dnia 19.10.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.58.2022 z dnia 18.10.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.57.2022 z dnia 18.10.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.56.2022 z dnia 14.10.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.55.2022 z dnia 06.10.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.54.2022 z dnia 06.10.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.53.2022 z dnia 04.10.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.52.2022 z dnia 28.09.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.51.2022 z dnia 30.09.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.50.2022 z dnia 22.09.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.49.2022 z dnia 23.08.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.48.2022 z dnia 16.08.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.47.2022 z dnia 08.08.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.46.2022 z dnia 08.08.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.45.2022 z dnia 08.08.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.44.2022 z dnia 29.07.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.43.2022 z dnia 05.07.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.42.2022 z dnia 28.06.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.41.2022 z dnia 23.06.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.40.2022 z dnia 23.06.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.39.2022 z dnia 07.06.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.38.2022 z dnia 01.06.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.37.2022 z dnia 27.05.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.36.2022 z dnia 27.05.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.35.2022 z dnia 25.05.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.34.2022 z dnia 25.05.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.33.2022 z dnia 25.05.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.32.2022 z dnia 19.05.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.31.2022 z dnia 19.05.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.30.2022 z dnia 17.05.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.29.2022 z dnia 17.05.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.28.2022 z dnia 13.05.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.27.2022 z dnia 13.05.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.26.2022 z dnia 13.05.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.25.2022 z dnia 13.05.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.24.2022 z dnia 13.05.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.23.2022 z dnia 28.04.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.22.2022 z dnia 28.04.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.21.2022 z dnia 26.04.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.20.2022 z dnia 15.04.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.19.2022 z dnia 12.04.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.18.2022 z dnia 01.04.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.17.2022 z dnia 01.04.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.16.2022 z dnia 23.03.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.15.2022 z dnia 23.03.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.14.2022 z dnia 23.03.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.13.2022 z dnia 09.03.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.12.2022 z dnia 02.03.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.11.2022 z dnia 18.02.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.10.2022 z dnia 18.02.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.9.2022 z dnia 04.02.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.8.2022 z dnia 31.01.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.7.2022 z dnia 31.01.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.6.2022 z dnia 27.01.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.5.2022 z dnia 25.01.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.4.2022 z dnia 20.01.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.3.2022 z dnia 11.01.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.2.2022 z dnia 11.01.2022
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.1.2022 z dnia 11.01.2022
2021 rok
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.99.2021 z dnia 23.12.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.98.2021 z dnia 16.12.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.97.2021 z dnia 15.12.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.96.2021 z dnia 14.12.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.95.2021 z dnia 10.12.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.94.2021 z dnia 09.12.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.93.2021 z dnia 06.12.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.92.2021 z dnia 02.12.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.91.2021 z dnia 25.11.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.90.2021 z dnia 25.11.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.89.2021 z dnia 08.11.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.88.2021 z dnia 08.11.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.87.2021 z dnia 08.11.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.86.2021 z dnia 08.11.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.85.2021 z dnia 08.11.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.84.2021 z dnia 08.11.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.83.2021 z dnia 08.11.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.82.2021 z dnia 05.11.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.81.2021 z dnia 05.11.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.80.2021 z dnia 28.10.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.79.2021 z dnia 25.10.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.78.2021 z dnia 20.10.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.77.2021 z dnia 19.10.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.76.2021 z dnia 11.10.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.75.2021 z dnia 11.10.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.74.2021 z dnia 05.10.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.73.2021 z dnia 28.09.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.72.2021 z dnia 22.09.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.71.2021 z dnia 17.09.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.70.2021 z dnia 17.09.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.69.2021 z dnia 17.09.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.68.2021 z dnia 17.09.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.67.2021 z dnia 17.09.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.66.2021 z dnia 17.09.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.65.2021 z dnia 16.09.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.64.2021 z dnia 16.09.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.63.2021 z dnia 16.09.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.62.2021 z dnia 16.09.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.61.2021 z dnia 10.09.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.60.2021 z dnia 10.09.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.59.2021 z dnia 10.09.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.58.2021 z dnia 07.09.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.57.2021 z dnia 07.09.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.56.2021 z dnia 19.08.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.55.2021 z dnia 13.08.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.54.2021 z dnia 13.08.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.53.2021 z dnia 12.08.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.52.2021 z dnia 06.08.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.51.2021 z dnia 06.08.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.50.2021 z dnia 06.08.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.49.2021 z dnia 06.08.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.48.2021 z dnia 06.08.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.47.2021 z dnia 06.08.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.46.2021 z dnia 29.07.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.45.2021 z dnia 29.07.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.44.2021 z dnia 23.07.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.43.2021 z dnia 23.07.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.42.2021 z dnia 23.07.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.41.2021 z dnia 23.07.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.40.2021 z dnia 23.07.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.39.2021 z dnia 14.07.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.38.2021 z dnia 09.07.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.36.2021 z dnia 14.06.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.37.2021 z dnia 08.07.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.35.2021 z dnia 14.06.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.34.2021 z dnia 02.06.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.33.2021 z dnia 28.05.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.32.2021 z dnia 28.05.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.31.2021 z dnia 28.05.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.30.2021 z dnia 28.05.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.29.2021 z dnia 25.05.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.28.2021 z dnia 25.05.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.27.2021 z dnia 21.05.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.26.2021 z dnia 21.05.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.25.2021 z dnia 19.05.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.24.2021 z dnia 13.05.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.23.2021 z dnia 19.04.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.22.2021 z dnia 14.04.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.21.2021 z dnia 09.04.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.20.2021 z dnia 09.04.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.19.2021 z dnia 02.04.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.18.2021 z dnia 02.04.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.17.2021 z dnia 02.04.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.16.2021 z dnia 01.04.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.15.2021 z dnia 25.03.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.14.2021 z dnia 04.03.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.13.2021 z dnia 15.02.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.12.2021 z dnia 12.02.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.11.2021 z dnia 10.02.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.10.2021 z dnia 05.02.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.9.2021 z dnia 29.01.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.8.2021 z dnia 14.01.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.7.2021 z dnia 13.01.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.6.2021 z dnia 12.01.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.5.2021 z dnia 12.01.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.4.2021 z dnia 11.01.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.3.2021 z dnia 07.01.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.2.2021 z dnia 07.01.2021
Numer rejestru organu: ABR.6743.10.1.2021 z dnia 07.01.2021
XIX. Nieodpłatna pomoc prawna
1. Informacje ogólne
2. Rejestracja
3. Informacja dla osób ze znaczną niepełnosprawnością ruchową oraz osób doświadczających trudności w komunikowaniu się
4. Lista jednostek nieodpłatnego poradnictwa
5. Harmonogram
6. Nieodpłatna pomoc prawna, porady obywatelskie i mediacja - Zapisy na bezpłatne usługi
XX. Ogłoszenie konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej
XXI. Petycje
Aktualnie rozpatrywane petycje przez Starostę Lubaczowskiego
Petycja 1
Petycja 2
Petycja 3
Petycja 4
Petycja 5
Petycja 6
Petycja 7
Petycja 8
Petycja 9
Petycja 10
Petycja 11
Petycja 12
Petycja 13
Petycja 14
Petycja 15
Petycja 16
Petycja 17
Petycja 18
Petycja 19
Petycja 20
Petycja 21
Petycja 22
Petycja 23
Petycja 24
Petycja 25
Petycja 26
Petycja 27
Petycja 28
Petycja 29
Petycja 30
Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w roku poprzednim
2016
2015
XXII. Działalność lobbingowa
Informacje nieudostępnione
Twoja przeglądarka internetowa ma wyłączoną obsługę języka JavaScript. Takie ustawienie może powodować problemy z poprawną obsługą niniejszej strony.
Banery
Ukryj banery
Twoja przeglądarka internetowa ma wyłączoną obsługę języka JavaScript. Takie ustawienie może powodować problemy z poprawną obsługą niniejszej strony.
Twoja przeglądarka internetowa ma wyłączoną obsługę języka JavaScript. Takie ustawienie może powodować problemy z poprawną obsługą niniejszej strony.
Przejdź do:
powiatlubaczowski.pl
Ścieżka nawigacyjna
Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej
VI. Finanse i Mienie Powiatu
3. Majątek innych samorządowych osób prawnych
1) Majątek SP ZOZ w Lubaczowie
Twoja przeglądarka internetowa ma wyłączoną obsługę języka JavaScript. Takie ustawienie może powodować problemy z poprawną obsługą niniejszej strony.
Treść strony
a) 2006 rok
b) 2007 rok
c) 2008 rok
d) 2009 rok
e) 2010 rok
f) 2011 rok
g) 2012 rok
h) 2013 rok
i) 2014 rok
j) 2020 rok
drukuj całą stronę
Metryka strony
Ilość odwiedzin obecnej strony:
1873
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony:
2020-11-16 12:12:11
Przewiń do początku strony
Twoja przeglądarka internetowa ma wyłączoną obsługę języka JavaScript. Takie ustawienie może powodować problemy z poprawną obsługą niniejszej strony.