Biuletyn Informacji Publicznej
Powiatu Lubaczowskiego

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Link do platformy EPUAP

Przejdź do: powiatlubaczowski.pl

Treść strony

Wymagane dokumenty:

1. wniosek strony ( niestandardowy),
2. załączniki:
- kopia decyzji przekazania gospodarstwa rolnego na Skarb Państwa,
- od złożonego wniosku nie pobiera się opłaty skarbowej,
- w przypadku złożenia wniosku przez zstępnego osoby uprawnionej do wniosku należy dołączyć protokół z przesłuchania świadków potwierdzających fakt użytkowania działki gruntu, sporządzony we właściwej Gminie lub Starostwie Powiatowym.

Termin załatwienia sprawy: zgodnie z KPA do 1 miesiąca od dnia złożenia kompletnego wniosku, w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy.

Informacje merytoryczne: Referat Geodezji, pokój nr 38, II piętro, tel. 16 632 87 38.

Metryka

  • opublikował: Konrad Jedynowicz
    data publikacji: 2021-06-18 11:04

drukuj całą stronę

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 1691
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2021-06-18 11:04:06