Usługa umożliwia złożenie do Starostwa Powiatowego w Lubaczowie zgłoszenia o ocechowanie drewna i wydanie świadectwa legalności pozyskania drewna.
W oparciu o złożone zgłoszenie dokonuje się ocechowania pozyskanego drewna w terenie, (przy pniu), a następnie wydaje się wnioskodawcy świadectwo legalności pozyskania drewna.
Kogo dotyczy
Właściciele lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa
Czas realizacji
Świadectwa legalności pozyskania drewna są wydawane niezwłocznie na wniosek właścicieli lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, jednak nie dłużej niż w ciągu 7 dni od dnia złożenia wniosku.
Wymagane dokumenty:
- zgłoszenie ocechowania drewna,
- zgoda na pozyskanie drewna przez współwłaścicieli lasu w przypadku, gdy posiadaczami działki jest więcej niż jeden właściciel.
Opłaty
wydanie świadectwa legalności pozyskania drewna nie podlega opłacie skarbowej.
Wydanie świadectwa jest czynnością urzędową, dokonywaną z urzędu.
Tryb odwoławczy
Od wydanego świadectwa legalności pozyskania drewna nie służy odwołanie.
Podstawa prawna:
- art. 14a ust. 1, ust. 3 ustawy o lasach
Dane urzędu
Starostwo Powiatowe w Lubaczowie
ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów
Numery telefonów
16/6328700, 16/3628718 , fax : 16/6328709
Miejsce składania dokumentów
Wydział Leśnictwa, Ochrony Środowiska i Turystyki - I piętro, pok. Nr 18 lub
kancelaria ogólna Starostwa pok. Nr 9
Dni i godziny
Pon - pt 7:00 - 15:00
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Kierownik Referatu Leśnictwa, Ochrony Przyrody i Łowiectwa - mgr inż. Małgorzata Presch
- opublikował: Krzysztof Kopaczekdata publikacji: 2024-09-03 12:24
- zmodyfikował: Krzysztof Kopaczekostatnia modyfikacja: 2024-09-03 12:25
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Kierownik Referatu Leśnictwa, Ochrony Przyrody i Łowiectwa - mgr inż. Małgorzata Presch
- opublikował: Krzysztof Kopaczekdata publikacji: 2024-09-03 12:25