Wymagane dokumenty:
1. wniosek strony ( niestandardowy),
2. dokumentacja geodezyjna wykonana przez jednostkę
wykonawstwa geodezyjnego,
3. potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej od wniosku 10 zł,
4. termin załatwienia sprawy do 1 miesiąca.
Opłatę skarbową należy uiścić w kasie Urzędu Miasta Lubaczowa lub Starostwa Powiatowego w Lubaczowie, bądź na rachunek Urzędu Miasta: Bank Spółdzielczy w Lubaczowie, nr konta 62 9101 0003 2001 0011 8444 0002
Składający wniosek zobowiązany jest dołączyć dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej, zwanej dalej „dowodem zapłaty”
Informacje merytoryczne: Referat Geodezji, pokój nr 38, II piętro, tel. 016 632 87 38.
Metryka
- opublikował: Konrad Jedynowiczdata publikacji: 2021-06-18 11:03