Wymagane dokumenty:
1. wniosek o aktualizację opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej.
2. Załączniki do wniosku:
- operat szacunkowy określający wartość nieruchomości gruntowej wg stanu na dzień aktualizacji,
- upoważnienie udzielone pełnomocnikowi działającemu w imieniu strony.
Nie podlega opłacie skarbowej.
Termin załatwienia sprawy: nie później niż w ciągu 1 miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania,
Informacje merytoryczne: Referat Geodezji, pokój nr 41, II piętro, tel. 016 632 87 41.
Pliki do pobrania: Wniosek
Metryka
- opublikował: Konrad Jedynowiczdata publikacji: 2021-06-18 11:44
- zmodyfikował: Konrad Jedynowiczostatnia modyfikacja: 2021-06-18 11:45