BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Powiatu Lubaczowskiego

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Powiatu Lubaczowskiego

  • X. Starostwo Powiatowe »
  • 4. Kompetencje wydziałów i samodzielnych stanowisk pracy »
  • 7) Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami - GN »
  • b) Sposób załatwiania spraw: »
  • Z zakresu gospodarki nieruchomościami Powiatu i Skarbu Państwa, geodezji, scalania i wymiany gruntów »
  • Obciążanie nieruchomości Powiatu ograniczonymi prawami rzeczowym »

Wymagane dokumenty:

1. wniosek o aktualizację opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej.
2. Załączniki do wniosku:
- operat szacunkowy określający wartość nieruchomości gruntowej wg stanu na dzień aktualizacji,
- upoważnienie udzielone pełnomocnikowi działającemu w imieniu strony.

Nie podlega opłacie skarbowej.

Termin załatwienia sprawy: nie później niż w ciągu 1 miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania,

Informacje merytoryczne: Referat Geodezji, pokój nr 41, II piętro, tel. 016 632 87 41.

Pliki do pobrania: Wniosek

Metryka

  • OpublikowałKonrad Jedynowicz
  • Data publikacji2021-06-18 11:44
  • Ostatnio zmodyfikowałKonrad Jedynowicz
  • Ostatnia modyfikacja2021-06-18 11:45

Rejestr zmian

  • zmieniono 2021-06-18 11:45 przez Konrad Jedynowicz
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-08 02:24:57
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net