BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Powiatu Lubaczowskiego

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Powiatu Lubaczowskiego

  • X. Starostwo Powiatowe »
  • 4. Kompetencje wydziałów i samodzielnych stanowisk pracy »
  • 7) Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami - GN »
  • b) Sposób załatwiania spraw: »
  • Z zakresu gospodarki nieruchomościami Powiatu i Skarbu Państwa, geodezji, scalania i wymiany gruntów »
  • Aktualizacja użytków rolnych, zmiana powierzchni, konfiguracji i połączenie działek »


Wymagane dokumenty:

1. wniosek strony ( niestandardowy),
2. dokumentacja geodezyjna  wykonana przez jednostkę
    wykonawstwa geodezyjnego,
3. potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej  od wniosku 10 zł,
4. termin załatwienia sprawy do 1 miesiąca.
 
Opłatę skarbową należy uiścić w kasie Urzędu Miasta Lubaczowa lub Starostwa Powiatowego w Lubaczowie, bądź na rachunek Urzędu Miasta: Bank Spółdzielczy w Lubaczowie, nr konta 62 9101 0003 2001 0011 8444 0002

Składający wniosek zobowiązany jest dołączyć dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej, zwanej dalej „dowodem zapłaty”
 

Informacje merytoryczne:  Referat Geodezji, pokój nr 38,  II piętro, tel. 016 632 87 38.

Metryka

  • OpublikowałKonrad Jedynowicz
  • Data publikacji2021-06-18 11:03
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-05-31 02:21:35
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net