BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Powiatu Lubaczowskiego

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Powiatu Lubaczowskiego

  • X. Starostwo Powiatowe »
  • 4. Kompetencje wydziałów i samodzielnych stanowisk pracy »
  • 7) Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami - GN »
  • b) Sposób załatwiania spraw: »
  • Z zakresu gospodarki nieruchomościami Powiatu i Skarbu Państwa, geodezji, scalania i wymiany gruntów »
  • Zwrot działki dożywotniego użytkowania »

Wymagane dokumenty:

1. wniosek strony ( niestandardowy),
2. załączniki:
- kopia decyzji przekazania gospodarstwa rolnego na Skarb Państwa,
- od złożonego wniosku nie pobiera się opłaty skarbowej,
- w przypadku złożenia wniosku przez zstępnego osoby uprawnionej do wniosku należy dołączyć protokół z przesłuchania świadków potwierdzających fakt użytkowania działki gruntu, sporządzony we właściwej Gminie lub Starostwie Powiatowym.

Termin załatwienia sprawy: zgodnie z KPA do 1 miesiąca od dnia złożenia kompletnego wniosku, w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy.

Informacje merytoryczne: Referat Geodezji, pokój nr 38, II piętro, tel. 16 632 87 38.

Metryka

  • OpublikowałKonrad Jedynowicz
  • Data publikacji2021-06-18 11:04
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-02 07:38:15
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net