BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Powiatu Lubaczowskiego

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Powiatu Lubaczowskiego

  • X. Starostwo Powiatowe »
  • 4. Kompetencje wydziałów i samodzielnych stanowisk pracy »
  • 1) Wydział Architektury, Budownictwa, Drogownictwa i Rozwoju Gospodarczego - ABR »
  • b) Sposób załatwiania spraw »
  • Uzyskanie decyzji zatwierdzającej projekt zagospodarowania działki lub terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę
  • Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę
  • Uzyskanie decyzji o zmianie decyzji pozwolenia na budowę
  • Uzyskanie decyzji o przeniesieniu pozwolenia na budowę na nowego inwestora
  • Przyjmowanie zgłoszeń dot. zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego /części obiektu budowlanego
  • Przyjmowanie zgłoszeń budowy/robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz rozbiórki obiektów budowlanych
  • Wydanie decyzji o przeniesieniu praw i obowiązków wynikających ze zgłoszenia, w stosunku do którego organ nie wniósł sprzeciwu
  • Uzyskanie decyzji o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości
  • Rejestracja dzienników budowy dla inwestycji wymagających uzyskania decyzji pozwolenia na budowę/rozbiórkę oraz zgłoszeń objętych obowiązkiem ustanowienia kierownika budowy
  • Zgłoszenie budowy budynku mieszkalnego jednorodzinnego o powierzchni zabudowy do 70 m2 (art. 29 ust. 1 pkt 1a ustawy Prawo budowlane)
  • Klauzule informacyjne RODO - Budownictwo, Drogownictwo, Zamówienia publiczne
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-17 10:33:51
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net