BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Powiatu Lubaczowskiego

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Powiatu Lubaczowskiego

  • X. Starostwo Powiatowe »
  • 9. Zasady naboru na wolne stanowiska urzędnicze »
  • 1) W starostwie »
  • b) Ogłoszenia o wolnych stanowiskach urzędniczych i informacje o wynikach naboru »

Nabór na wolne stanowisko pracy -- Podinspektor w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Lubaczowie

Starostwo Powiatowe w Lubaczowie ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów 

OGŁASZA NABÓR 
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Podinspektor w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego
w Lubaczowie 

I.    Wymagania niezbędne:
1.    posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa jednego z państw Unii Europejskiej lub obywatelstwa innego państwa, z którym na podstawie umów międzynarodowych przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
2.    znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej – dla osób nie posiadających obywatelstwa polskiego – art. 11 ustawy o pracownikach samorządowych,
3.    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4.    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5.    nieposzlakowana opinia,
6.    kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym  stanowisku t. j.:
1)    wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie geodezji (tytuł zawodowy technika geodety, inżyniera lub magistra potwierdzający wykształcenie wyższe),
2)    doświadczenie zawodowe w przypadku wykształcenia średniego wymagany staż pracy minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w pracy w geodezji,
3)    znajomość przepisów: ustaw: Prawo geodezyjne i kartograficzne, o gospodarce nieruchomościami, o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów, Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie ewidencji gruntów i budynków, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
4)    umiejętność analizy dokumentacji geodezyjnej, urbanistycznej i architektonicznej,
5)    umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
6)    znajomość witryny Geoportal, 
7)    biegła obsługa komputera – system Windows, pakiet MS Office (Word, Excel), Internet, 
8)    dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu.

II.    Wymagania dodatkowe:
1.    mile widziana znajomość programów komputerowych Proton, Legislator, EWMAPA, EWOPIS, QGIS oraz obsługa skanera, kserokopiarki, plotera

III.    Predyspozycje osobowościowe:
1.    zdolność analitycznego myślenia,
2.    zdolność biegłego rozumienia, interpretowania i stosowania przepisów prawa, 
3.    samodzielność, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
4.    komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność i sumienność,
5.    odporność na stres,
6.    umiejętność współpracy z ludźmi, pracy zespołowej oraz pod presją czasu,
7.    umiejętność planowania i organizowania pracy, 
8.    dokładność, pracowitość, sumienność, rzetelność,  punktualność, zdyscyplinowanie, zaangażowanie, kreatywność.

IV.    Określenie odpowiedzialności:
odpowiedzialność materialna za powierzone mienie i sprzęt 

V.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.    prowadzenie spraw związanych z gleboznawczą klasyfikacją gruntów,
2.    prowadzenie spraw związaną z rekompensatą za mienie zaburzańskie,
3.    prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem nieodpłatnie na własność działek dożywotniego użytkowania w związku z przekazaniem gospodarstwa rolnego państwu,
4.    prowadzenie spraw związanych z przeniesieniem własności działki pod budynkami na rzecz właściciela,
5.    prowadzenie spraw związanych z ustaleniem odszkodowań za grunty zajęte pod drogi publiczne,
6.    prowadzenie spraw w zakresie zwrotu wywłaszczonych nieruchomości,
7.    prowadzenie spraw związanych z czasowym zajęciem nieruchomości oraz ograniczeniem sposobu korzystania,
8.    aktualizowanie na stronie BIP danych dot. swojego stanowiska pracy,
9.    wykonywanie innych czynności zleconych przez Starostę Lubaczowskiego, Wicestarostę, Sekretarza, Geodetę Powiatowego - Naczelnika  Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami lub Z-cę naczelnika Wydziału.

VI.    Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1.    praca jednozmianowa, zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
2.    wynagrodzenie: zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 roku w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r. poz.1960 z późn.zm.);
3.    miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Lubaczowie: budynek dwupiętrowy, ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim, dostęp do windy dla osób niepełnosprawnych,
4.    stanowisko pracy objęte naborem zlokalizowane jest w na drugim piętrze, wyposażone w niezbędny sprzęt komputerowy i biurowy;
5.    zagrożenia wynikające z oceny ryzyka zawodowego na stanowisku pracy: zagrożenie uderzeniem o krawędź wyposażenia pomieszczeń, poślizgnięcie, potknięcie, przeciążenia układu mięśniowo-szkieletowego, przeciążenia zmysłu wzroku, itp,
6.    praca wymagająca wysiłku umysłowego, odporności na stres, wizji i kontroli w terenie, obsługi komputera wraz z zainstalowanym oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych.
7.    praca wykonywana jest w wymuszonej pozycji ciała (praca siedząca, praca stojąca), 
8.    zatrudnienie na czas nieokreślony,
9.    pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3m ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy, w celu teoretycznego i praktycznego przygotowania do należytego wykonywania obowiązków służbowych. Służba przygotowawcza kończy się egzaminem.
10.    pracownik może otrzymać stosowne upoważnienie Starosty Lubaczowskiego do wydawania decyzji administracyjnych, w związku z powyższym będzie obowiązany do składania oświadczeń majątkowych, zgodnie z art. 25c ustawy o samorządzie powiatowym.

VII.      Wymagane dokumenty:
1.    podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,
2.    życiorys –curriculum vitae,
3.    kwestionariusz osobowy - druk do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: https://bip.powiatlubaczowski.pl/806,kwestionariusz-osobowy-dla-osob-ubiegajacych-sie-o-zatrudnienie
4.    kserokopie poświadczonych własnoręcznie za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających:
1)    wykształcenie,
2)    staż pracy,
3)    kwalifikacje i umiejętności,
4)    niepełnosprawność w przypadku osoby niepełnosprawnej przystępującej do konkursu,
5.    pisemne oświadczenia kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6.    pisemne oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7.    pisemne oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do naboru zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz z ustawą z dnia 10 maja  2018 roku o ochronie  danych  osobowych  (Dz.U.2019  poz. 1781 z późn.zm.)”,
8.    pisemne oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym 
9.    opinie o pracy lub referencje z poprzednich miejsc pracy (o ile kandydat takie posiada).

1)    Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1)    administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie jest Starosta Lubaczowski,
2)    kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – adres mailowy: iod@lubaczow.powiat.pl, listownie: na adres: ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów osobiście  siedzibie ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów,
3)    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
4)    w przypadku podawania dodatkowych danych osobowych które nie są wymagane przepisami prawa proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty,
5)    Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
6)    posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
7)    ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych,
8)    podanie danych osobowych jest dobrowolne jednakże niepodanie danych będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.

Wymagane dokumenty należy składać w kopercie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 marca 2025 r. do godz. 15.00 w pokoju Nr 8 Starostwa Powiatowego w Lubaczowie (sekretariat) z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor w Wydziale Geodezji I Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Lubaczowie”.


Oferty można składać osobiście w godz. od 7:00 do 15:00 w pokoju nr 8 Starostwa Powiatowego (sekretariat) 

Oferty można wysyłać pocztą na adres: Starostwa Powiatowego w Lubaczowie ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów. W przypadku przesłania oferty pocztą decyduje data wpływu przesyłki do Starostwa Powiatowego w Lubaczowie.

Oferty otrzymane po terminie określonym wyżej nie będą rozpatrywane. 

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne ogłasza się niezwłocznie w BIP i na tablicy ogłoszeń Starostwa, gdzie pozostaje do momentu ogłoszenia wyniku naboru.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie i miejscu drugiego etapu naboru.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej https://bip.powiatlubaczowski.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie ul. Jasna 1.

Dodatkowe informacje: tel. (016) 6328706, lub w pokoju Nr 6 Starostwa Powiatowego w Lubaczowie.

Lubaczów, dnia 18.03.2025 r.

STAROSTA
mgr inż Barbara Broź 

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćStarosta - mgr inż. Barbara Broź
  • OpublikowałKrzysztof Kopaczek
  • Data publikacji2025-03-18 14:59
  • Ostatnio zmodyfikowałKrzysztof Kopaczek
  • Ostatnia modyfikacja2025-03-18 15:26
  • Podinspektor w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Lubaczowie (PDF) Podinspektor w Wydziale GN.pdf
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-05-30 21:23:07
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net