BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Powiatu Lubaczowskiego

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Powiatu Lubaczowskiego

  • X. Starostwo Powiatowe »
  • 4. Kompetencje wydziałów i samodzielnych stanowisk pracy »
  • 4) Wydział Organizacyjny - Or. »
  • b) Referat Obsługi Rady - Or.I »

Kierownik: Małgorzata Łakomy
Strony załatwiane są w dniach i godzinach pracy Starostwa.

 

Do podstawowych zadań Referatu Obsługi Rady i Zarządu należy:

  1. obsługa kancelaryjna posiedzeń Zarządu, w tym:
    1. kompletowanie i wysyłanie członkom Zarządu materiałów na posiedzenia Zarządu,
    2. wysyłanie zaproszeń,
    3. protokołowanie,
    4. przekazywanie do realizacji uchwał Zarządu,
  2. prowadzenie rejestru uchwał Zarządu,
  3. kompletowanie i przesyłanie radnym materiałów niezbędnych do pracy Rady i Komisji,
  4. protokołowanie obrad Rady i posiedzeń Komisji,
  5. transmitowanie i utrwalanie za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk obrady Rady,
  6. udostępnianie nagrań obrad Rady w BIP i na stronie internetowej Powiatu,
  7. prowadzenie rejestru:
    1. uchwał Rady,
    2. wniosków i opinii Komisji,
    3. interpelacji i wniosków radnych,
  8. przekazywanie do realizacji właściwym merytorycznie komórkom organizacyjnym Starostwa i jednostkom organizacyjnym powiatu uchwał Rady,
  9. koordynowanie prac związanych z przygotowywaniem odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych,
  10. przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady,
  11. przekazywanie do opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Podkarpackiego uchwał Rady,
  12. prowadzenie i udostępnianie zbioru aktów prawa miejscowego ustanowionych przez Powiat,
  13. prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi radnych,
  14. udzielanie pomocy radnym w wypełnianiu obowiązków radnego,
  15. sporządzanie listy diet radnych Powiatu,
  16. współdziałanie w zakresie koniecznym dla prac Rady i Komisji z organami administracji publicznej i innymi instytucjami,
  17. prowadzenie spraw związanych z nadaniem tytułu honorowego „Zasłużony dla Powiatu Lubaczowskiego”
  18. przygotowywanie projektu uchwały Rady w sprawie podziału Powiatu na okręgi wyborcze,
  19. obsługa kancelaryjna terytorialnych komisji wyborczych, przekazywanie materiałów do archiwum państwowego.

Metryka

  • OpublikowałKonrad Jedynowicz
  • Data publikacji2021-05-05 08:36
  • Ostatnio zmodyfikowałKrzysztof Kopaczek
  • Ostatnia modyfikacja2021-08-10 13:03

Rejestr zmian

  • zmieniono 2021-08-05 12:10 przez Krzysztof Kopaczek
  • zmieniono 2021-08-10 13:03 przez Krzysztof Kopaczek
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-01 06:16:34
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net