Usługa umożliwia złożenie do Starostwa Powiatowego w Lubaczowie wniosku o wydanie decyzji na pozyskanie drewna niezgodnie z uproszczonym planem urządzania lasu.
W oparciu o złożony wniosek wydaje się wnioskodawcy decyzję ustalającą masę drewna do pozyskania.
Pozyskanie drewna niezgodnie z uproszczonym planem urządzenia lasu jest możliwe wyłącznie w przypadkach losowych.
Kogo dotyczy
Właściciele lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa.
Czas realizacji
Decyzje są wydawane niezwłocznie na wniosek właścicieli lasów, jednak nie dłużej niż w ciągu 30 dni od dnia złożenia wniosku, a w przypadku sprawy skomplikowanej 60 dni.
Wymagane dokumenty
- wniosek o wydanie decyzji na pozyskanie drewna niezgodnie z uproszczonym planem urządzania lasu;
- tytuł prawny władania nieruchomością;
- dokumenty potwierdzające wystąpienie przypadku losowego m.in. opinia inspektora nadzoru budowlanego, ostateczna decyzja pozwolenia na budowę, zgłoszenie prac budowlanych do których organ nie wniósł zastrzeżeń itp.
- dowód wniesienia opłaty skarbowej
Opłaty
- opłata za wydanie decyzji na wniosek strony wynosi 10 zł,
- opłata skarbowa od pełnomocnictwa wynosi 17 zł
Tryb odwoławczy
Od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Przemyślu, w terminie 14 dni od daty jego otrzymania, za pośrednictwem Starosty Lubaczowskiego.
Podstawa prawna
- art. 23, ust. 4 ustawy o lasach;
- kodeks postepowania administracyjnego;
- ustawa o opłacie skarbowej.
Dane urzędu
Starostwo Powiatowe w Lubaczowie
ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów
Numery telefonów
16/6328700, 16/3628718 , fax : 16/6328709
Miejsce składania dokumentów
Wydział Leśnictwa, Ochrony Środowiska i Turystyki - I piętro, pok. Nr 18 lub kancelaria ogólna Starostwa pok. Nr 9
Dni i godziny
Pon - pt 7:00 - 15:00