BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Powiatu Lubaczowskiego

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Powiatu Lubaczowskiego

  • X. Starostwo Powiatowe »
  • 4. Kompetencje wydziałów i samodzielnych stanowisk pracy »
  • 7) Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami - GN »
  • b) Sposób załatwiania spraw: »
  • Z zakresu gospodarki nieruchomościami Powiatu i Skarbu Państwa, geodezji, scalania i wymiany gruntów »
  • Ustalenie innego terminu zapłaty opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Skarbu Państwa/Powiatu Lubaczowskiego »

Wymagane dokumenty:

1. Wniosek o ustalenie innego terminu zapłaty opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej.
2. Załączniki do wniosku:
- dokumenty uzasadniające zmianę terminu zapłaty opłaty rocznej,
- upoważnienie udzielone pełnomocnikowi działającemu w imieniu strony.

Nie podlega opłacie skarbowej.

Termin załatwienia sprawy: nie później niż w ciągu 1 miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania,

Informacje merytoryczne: Referat Geodezji, pokój nr 41, II piętro, tel. 016 632 87 41.

Uwagi:

Opłaty roczne wnosi się przez cały okres użytkowania wieczystego, w terminie do dnia 31 marca każdego roku, z góry za dany rok.
Właściwy organ, na wniosek użytkownika wieczystego złożony nie później niż 14 dni przed upływem terminu płatności, może ustalić inny termin zapłaty, nie przekraczający danego roku kalendarzowego.

Pliki do pobrania:

Wniosek o ustalenie innego terminu zapłaty opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej.

Metryka

  • OpublikowałKonrad Jedynowicz
  • Data publikacji2021-06-18 11:43
  • Ostatnio zmodyfikowałKonrad Jedynowicz
  • Ostatnia modyfikacja2021-06-18 11:44

Rejestr zmian

  • zmieniono 2021-06-18 11:44 przez Konrad Jedynowicz
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-05-14 07:18:46
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net