BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Powiatu Lubaczowskiego

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Powiatu Lubaczowskiego

  • X. Starostwo Powiatowe »
  • 4. Kompetencje wydziałów i samodzielnych stanowisk pracy »
  • 7) Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami - GN »
  • b) Sposób załatwiania spraw: »
  • Z zakresu gospodarki nieruchomościami Powiatu i Skarbu Państwa, geodezji, scalania i wymiany gruntów »
  • Zwrot działki będącej pod budynkami »

Wymagane dokumenty:

1. wniosek złożony przez stronę (niestandardowy),
2. załączniki:
- kopia decyzji przekazania gospodarstwa na Skarb Państwa,
- w przypadku śmierci uprawnionego należy przedłożyć postanowienie Sądu o stwierdzeniu nabycia spadku po zmarłym.
- od złożonego wniosku nie pobiera się opłaty skarbowej,

Termin załatwienia sprawy: zgodnie z KPA do 1 miesiąca od dnia złożenia kompletnego wniosku, w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy.

Informacje merytoryczne: Wydział Rolnictwa, Geodezji, Leśnictwa i Ochrony Środowiska pokój nr 18, I piętro, tel. 016 632 87 18.

Uwagi:
Zwrot działki przysługuje pod warunkiem, że na działce znajdują się budynki i jest własnością Skarbu Państwa lub Gminy.

Metryka

  • OpublikowałKonrad Jedynowicz
  • Data publikacji2021-06-18 11:04
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-05-24 18:21:35
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net