BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Powiatu Lubaczowskiego

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Powiatu Lubaczowskiego

  • X. Starostwo Powiatowe »
  • 4. Kompetencje wydziałów i samodzielnych stanowisk pracy »
  • 7) Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami - GN »
  • b) Sposób załatwiania spraw: »
  • Z zakresu gospodarki nieruchomościami Powiatu i Skarbu Państwa, geodezji, scalania i wymiany gruntów »
  • Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie w zakresie geodezji i gospodarki gruntami »

Wymagane dokumenty:

1. Informacje o środowisku i jego ochronie udostępnia się na pisemny wniosek
o udostępnienie informacji.
Za wyszukiwanie informacji, a także za przekształcanie informacji w formę wskazaną we wniosku, sporządzanie kopii dokumentów lub danych oraz ich przesłanie, pobiera się opłaty w wysokości odzwierciedlającej związane z tym uzasadnione koszty. Wyszukiwanie i przeglądanie w siedzibie organu administracji dokumentów wyszczególnionych w publicznie dostępnym wykazie danych jest bezpłatne.

Termin załatwienia wniosku: Zgodnie z KPA do 1 miesiąca od dnia złożenia kompletnego wniosku, w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy.

Uwagi:
Bez pisemnego wniosku udostępnia się informację niewymagającą wyszukiwania.
Dokumenty, których dane są zamieszczone w publicznie dostępnych wykazach, udostępnia się w dniu złożenia wniosku.
Informacje merytoryczne: Wydział Rolnictwa, Geodezji, Leśnictwa i Ochrony Środowiska pokój nr 17 lub 18, I piętro, tel. 16 632 87 17; 16 632 87 18.

Metryka

  • OpublikowałKonrad Jedynowicz
  • Data publikacji2021-06-18 10:57
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-17 12:20:11
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net