BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Powiatu Lubaczowskiego
- X. Starostwo Powiatowe »
- 4. Kompetencje wydziałów i samodzielnych stanowisk pracy »
- 1) Wydział Architektury, Budownictwa, Drogownictwa i Rozwoju Gospodarczego - ABR »
- b) Sposób załatwiania spraw »
- Wydawanie zaświadczeń i opinii »
Sprawa: |
Wydawanie zaświadczeń |
Podstawa prawna |
art. 217 § 1 i 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego |
Miejsce załatwienia sprawy: |
Wydział Architektury , Budownictwa i Rozwoju Gospodarczego ul. Jasna 1 pok.20 - 24 (I piętro) |
Komórka odpowiedzialna: |
Wydział Architektury , Budownictwa i Rozwoju Gospodarczego |
Wymagane dokumenty: |
Wniosek o wydanie zaświadczenia |
Opłaty: |
- za wniosek - 5,00 zł.,
- za każdy załącznik - 0,50 zł.,
- za zaświadczenie - 11,00 zł.
|
Termin załatwienia sprawy: |
Do 7 dni |
Tryb odwoławczy i opłaty: |
Zażalenie od postanowienia odmawiającego wydania zaświadczenia wnosi się do Wojewody Podkarpackiego w Rzeszowie za pośrednictwem Starosty Lubaczowskiego w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie.
Opłata skarbowa:
- za podanie - 5,00 zł.,
- za każdy załącznik - 0,50 zł.
|
Uwagi: |
- Organ administracji państwowej obowiązany jest wydać zaświadczenie, jeżeli:
- urzędowego potwierdzenia określonych faktów lub stanu prawnego wymaga przepis prawa,
- osoba ubiega się o zaświadczenie ze względu na swój interes prawny w urzędowym potwierdzeniu określonych faktów lub stanu prawnego.
- Organ administracji państwowej, przed wydaniem zaświadczenia, może przeprowadzić w koniecznym zakresie postępowanie wyjaśniające. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Wydziale Architektury, Budownictwa i Rozwoju Gospodarczego.
|
opublikował: Konrad Jedynowicz
data publikacji: 2021-05-05 07:45
Stronę wygenerowano: 2024-04-26 01:54:26
Strona wygenerowana z systemu bip.net