BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Powiatu Lubaczowskiego
- X. Starostwo Powiatowe »
- 4. Kompetencje wydziałów i samodzielnych stanowisk pracy »
- 1) Wydział Architektury, Budownictwa, Drogownictwa i Rozwoju Gospodarczego - ABR »
- b) Sposób załatwiania spraw »
- Zmiana decyzji o pozwoleniu na budowę »
Zmiana decyzji o pozwoleniu na budowę
Podstawa prawna |
art.36a ust.1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r,. Prawo budowlane / Dz. U. z 2000r. Nr 106, poz. 1126 ze zm. /: |
Miejsce załatwienia sprawy |
Wydział Architektury , Budownictwa i Rozwoju Gospodarczego ul. Jasna 1 pok.20 -24 (I piętro) |
Komórka odpowiedzialna |
Wydział Architektury , Budownictwa i Rozwoju Gospodarczego |
Wymagane dokumenty |
Wniosek o zmianę decyzji o pozwoleniu na budowę,
Załączniki:
- projekt budowlany uwzględniający istotne zmiany od zatwierdzonego projektu budowlanego, wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami, wymaganymi przepisami szczególnymi, ( w zależności od zakresu wprowadzonych zmian opinie, uzgodnienia innych organów np. SANEPID-u ),
- upoważnienie udzielone osobie pełnomocnika działającego w imieniu inwestora do wglądu dziennik budowy /w razie potrzeby/
|
Opłaty |
- za wniosek -5,00 zł, ,
- za każdy załącznik - 0,50 zł
|
Termin załatwienia sprawy |
do 30 dni |
Tryb odwoławczy i opłaty |
odwołanie wnosi się do Wojewody Podkarpackiego w Rzeszowie za pośrednictwem Starosty Lubaczowskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Opłata skarbowa:
- za odwołanie - 5,00 zł.
- za każdy załącznik do odwołania - 0,50 zł.
|
Uwagi |
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia. |
opublikował: Konrad Jedynowicz
data publikacji: 2021-05-05 07:32
Stronę wygenerowano: 2024-07-27 17:16:59
Strona wygenerowana z systemu bip.net