BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Powiatu Lubaczowskiego

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Powiatu Lubaczowskiego

  • IV. Organy Powiatu »
  • 7. Ogłoszenia »
  • VI kadencja 2018-2023 »
  • LXV sesja Rady Powiatu w Lubaczowie »

LXV sesja Rady Powiatu w Lubaczowie odbędzie się w dniu 26 marca 2024 r. o godzinie 11.00 w sali narad nr 13 Starostwa Powiatowego w Lubaczowie.

Porządek obrad

  1. Otwarcie sesji.
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. Przedstawienie porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu z LXIII i LXIV sesji Rady Powiatu w Lubaczowie.
  5. Informacja Starosty z pracy Zarządu Powiatu w okresie między sesjami.
  6. Podjęcie Uchwały Nr LXV/.../2024 Rady Powiatu w Lubaczowie w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Powiatu Lubaczowskiego na 2024 r. 
  7. Podjęcie Uchwały Nr LXV/.../2024 Rady Powiatu w Lubaczowie w sprawie zaciągnięcia zobowiązania finansowego w 2024 o wartości przekraczającej granicę ustaloną w budżecie Powiatu Lubaczowskiego na 2024 r.
  8. Podjęcie Uchwały Nr LXV/.../2024 Rady Powiatu w Lubaczowie w sprawie zmiany uchwały Nr XXVI/239/2005 Rady Powiatu w Lubaczowie z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie przystąpienia Powiatu Lubaczowskiego do Podkarpackiego Stowarzyszenia Samorządów Terytorialnych.
  9. Podjęcie Uchwały Nr LXV/.../2024 Rady Powiatu w Lubaczowie w sprawie określenia zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej dla powiatu lubaczowskiego i wysokości środków PFRON przeznaczonych na ich realizację w 2024 r.
  10. Złożenie sprawozdania z działalności Powiatowego Centrum Pomocy Rodziny w Lubaczowie za 2023 rok oraz przedstawienie wykazu potrzeb w zakresie pomocy społecznej.
  11. Złożenie sprawozdania z realizacji Powiatowego Programu Rozwoju Pieczy Zastępczej w Powiecie Lubaczowskim na lata 2022-2024.
  12. Złożenie sprawozdania z realizacji Powiatowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2021-2025.
  13. Raport o wynikach realizacji Powiatowego Programu Usuwania Wyrobów Zawierających Azbest za 2023 r.
  14. Interpelacje i zapytania radnych.
  15. Wnioski i oświadczenia radnych. 
  16. Sprawy różne.
  17. Zakończenie obrad.

Przewodniczący Rady mgr Marta Tabaczek

fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-08 12:04:49
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net