Usługa umożliwia złożenie do Starostwa Powiatowego w Lubaczowie wniosku o wydanie wypisu z uproszczonego planu urządzenia lasu albo kopii decyzji starosty wydanej na podstawie inwentaryzacji stanu lasu.
W oparciu o złożony wniosek właścicielowi lasu wydaje się stosowny wypis zawierający opis ogólny działki leśnej, opis taksacyjny oraz załącznik graficzny w postaci mapy przeglądowej drzewostanów.
Kogo dotyczy
Osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej.
Czas realizacji
Wypisy wydawane są bez zbędnej zwłoki, jednak nie dłużej niż w ciągu 7 dni od dnia złożenia wniosku.
Wymagane dokumenty
- wniosek o wydanie wypisu z uproszczonego planu urządzenia lasu,
- dowód wniesienia opłaty skarbowej
Opłaty
Opłata skarbowa za wydanie wypisu z upul – 5 zł od każdej pełnej lub zaczętej strony,
Wydanie wypisu w ramach postępowania niezbędnego do uzasadnienia wniosku o udzielenie pomocy z udziałów Unii Europejskiej jest bezpłatne.
Tryb odwoławczy
Nie dotyczy.
Podstawa prawna
- art. 13 ust. 2, ust. 3 pkt 2 ustawy o lasach,
- kodeks postepowania administracyjnego,
- ustawa o opłacie skarbowej.
Dane urzędu
Starostwo Powiatowe w Lubaczowie
ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów
Numery telefonów
16/6328700, 16/3628718 , fax : 16/6328709
Miejsce składania dokumentów
Wydział Leśnictwa, Ochrony Środowiska i Turystyki - I piętro, pok. nr 18 lub kancelaria ogólna Starostwa
pok. nr 9
Dni i godziny
Pon - pt 7:00 - 15:00