BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Powiatu Lubaczowskiego

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Powiatu Lubaczowskiego

  • X. Starostwo Powiatowe »
  • 4. Kompetencje wydziałów i samodzielnych stanowisk pracy »
  • 6) Wydział Leśnictwa, Ochrony Środowiska i Turystyki - LŚT »
  • e) Sposób załatwiania spraw: »
  • z zakresu ochrony gruntów rolnych i leśnych »
  • Wydawanie decyzji dotyczącej zakończenia rekultywacji gruntów »

1. Usługa umożliwia złożenie do Starostwa Powiatowego w Lubaczowie wniosku o wydanie decyzji dotyczącej zakończenia rekultywacji.  
2. Po złożeniu wniosku wraz z wymaganymi dokumentami (bądź z urzędu), organ wszczyna postępowanie administracyjne na podstawie przepisów ustawy:
a) o ochronie gruntów rolnych i leśnych z dnia 3 lutego 1995r., 
b) w oparciu o art. 129 ust. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. prawo geologiczne i górnicze 
c) po zasięgnięciu właściwych opinii zostaje wydana decyzja o uznaniu rekultywacji za zakończoną.

Kogo dotyczy
Właścicieli nieruchomości/ inwestorzy

Czas realizacji
Decyzja orzekająca o zakończeniu rekultywacji wydawana jest niezwłocznie, jednak nie dłużej niż w ciągu miesiąca od złożenia kompletnego wniosku, w przypadku sprawy skomplikowanej dwa miesiące.

Wymagane dokumenty
1. Dokumentacja z realizacji projektu rekultywacji i zagospodarowania obszaru określonego kierunkiem rekultywacji..
2. Mapa ewidencyjna z zaznaczonym terenem wykonanej rekultywacji.
3. Inwentaryzacja powykonawcza sporządzona przez podmiot wykonawstwa geodezyjnego.
4. Oświadczenie, że prace rekultywacyjne zostały wykonane zgodnie z uzyskanymi decyzjami i projektem rekultywacji.
5. Pełnomocnictwo – w przypadku ustanowienia pełnomocnika (oryginał lub urzędowo potwierdzona kopia) wraz dowodem uiszczonej stosownej opłaty.
6.  Dowód wpłaty opłaty skarbowej.

Opłaty
Opłata za wydanie niniejszej decyzji wynosi 10 zł
Opłata skarbowa w przypadku udzielonego pełnomocnictwa wynosi 17 zł.
Opłatę skarbową należy uiścić w kasie Urzędu Miasta Lubaczowa lub Starostwa Powiatowego w Lubaczowie, bądź na rachunek Urzędu Miasta: Bank Spółdzielczy w Lubaczowie, nr konta 62 9101 0003 2001 0011 8444 0002

Tryb odwoławczy
Stronie przysługuje wniesienie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Przemyślu,
ul. Borelowskiego 1, 37-700 Przemyśl

Podstawa prawna
Ustawa z dnia z 3 lutego 1995r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych 
Ustawa z dnia 9 czerwca 2011r. prawo geologiczne i górnicze 

Dane urzędu
Starostwo Powiatowe w Lubaczowie

Dane adresowe
ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów

Miejsce składania dokumentów
W Sekretariacie Starostwa I piętro pok. Nr 9

Dni i godziny

Pon - pt   7:00  - 15:00

 

  • Wniosek o wydanie decyzji o zakończeniu rekultywacji gruntów.pdf (PDF)
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-05-30 22:46:14
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net