BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Powiatu Lubaczowskiego

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Powiatu Lubaczowskiego

  • X. Starostwo Powiatowe »
  • 4. Kompetencje wydziałów i samodzielnych stanowisk pracy »
  • 2) Wydział Finansowy - Fn. »

Naczelnik: 
Strony załatwiane są w dniach i godzinach pracy starostwa.

Zakres kompetencji Wydziału Finansowego

  1. Opracowanie projektu budżetu powiatu oraz dokonywanie analiz wykonania budżetu.
  2. Nadzorowanie prawidłowości opracowania planów finansowych jednostek organizacyjnych powiatu.
  3. Sporządzanie sprawozdawczości finansowej.
  4. Prowadzenie obsługi kasowej.
  5. Naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie pochodnych od wynagrodzeń, delegacji i innych świadczeń pieniężnych nie zaliczanych do wynagrodzeń.
  6. Zarządzanie całokształtem zagadnień związanych z organizacją rachunkowości i informacji finansowej dla potrzeb wewnętrznych powiatu, jego organów oraz dla innych prawem wymaganych instytucji.
  7. Sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu powiatu, monitorowanie, analiza i kontrola realizacji oraz opracowanie propozycji aktualizacji do projektów uchwał budżetowych.
  8. Współpraca z bankami i firmami konsultingowymi.
  9. Prowadzenie rachunkowości powiatu.
  10. Badanie legalności, rzetelności i prawidłowości dokumentów finansowo – księgowych.
  11. Ewidencja majątku trwałego, obrotowego i wyposażenia oraz zarządzanie jego inwentaryzacji.
  12. Dokonywanie rozliczeń z kontrahentami oraz windykacja należności budżetu Powiatu i Skarbu Państwa.

Metryka

  • OpublikowałKonrad Jedynowicz
  • Data publikacji2021-05-05 07:46
  • Ostatnio zmodyfikowałKrzysztof Kopaczek
  • Ostatnia modyfikacja2025-02-28 12:19

Rejestr zmian

  • zmieniono 2021-09-21 09:34 przez Krzysztof Kopaczek
  • zmieniono 2025-02-28 12:19 przez Krzysztof Kopaczek
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-07 09:04:21
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net